Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Parsocaster - Denne er skikkelig saker


Rottenikken

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, arneK skrev:

Hehe, nei, er man fornøyd er det lov å skryte.?

Joda, det er jeg enig i. Men det er noe med at hvis man har en skråsikker "jeg vet alt"-holdningen i det man skriver, samtidig som man åpenbart ikke har peiling...

Jeg tenker spesielt på at det kan komme unge gitarister her på jakt etter sine første tips. Hva om de ikke vet bedre og tar alt på forumet for god fisk? Jeg sier ikke at man må være ekspert for å få lov til å uttale seg, men TS bør kanskje advare om hva som er hans lydmessige og gitartekniske preferanser når han skryter uhemmet om kondensatorer, potmetre, trematerialer og jeg vet ikke hva...

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Dallaz skrev:

Joda, det er jeg enig i. Men det er noe med at hvis man har en skråsikker "jeg vet alt"-holdningen i det man skriver, samtidig som man åpenbart ikke har peiling...

Jeg tenker spesielt på at det kan komme unge gitarister her på jakt etter sine første tips. Hva om de ikke vet bedre og tar alt på forumet for god fisk? Jeg sier ikke at man må være ekspert for å få lov til å uttale seg, men TS bør kanskje advare om hva som er hans lydmessige og gitartekniske preferanser når han skryter uhemmet om kondensatorer, potmetre, trematerialer og jeg vet ikke hva...

 

 

Tja. Det er jo lov å utvise litt raushet og romslighet også. Prøver det selv, ikke alltid jeg lykkes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.