Web Analytics
Jump to content

NGD Fender am. Stand. Stratocaster Olympic White

Tarzan
 Share

Recommended Posts

Denne godbiten kom med posten idag!! :-)) Ja så ble det til slutt en Fender strat på meg da.. Jeg har kjøpt og solgt en del gitarer de siste 20 åra,men av en eller annen grunn aldri hatt en strat( dvs fender) Så dette er jo gjevt :-)  En am standard Olympic White.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Edited by Tarzan
  • Like 2

@Pledrik Hehe..ikke sant.  Som nevnt over har jeg hatt "strat " type gitarer, men aldri fender. Veldig spent på om dette blir en keeper. Må tweekes litt merker jeg, i forhold til mine preferanser. Time vill sjovv. :-)

• Like 1

Den 4 May 2016 at 22.44, Pledrik skrev:

Grattis! Fatter ikke at man kan gå 20 år uten en Strat, men bedre sent enn aldri:).

Hva sier du til 31 år uten Les Paul?

Gratulerer med fin strat Tarzan :)

• Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By 88wings
      Har nettopp begynt med å bruke Reaper, så har jobbet med en låt som egentlig skulle være en test for å prøve å spille inn masse rart.
      Har brukt en gammel Zoom H4 Recorder til å spille inn vokal og alt annet av instrumentlyder er min Stratocaster som gjør seg til å være bass, keys osv.
      Brukte Filmora til å lage en Lyric Video hvor klippa ble filmet med min iPhone XS

Er åpen for alle typer tilbakemeldinger, ris eller ros, er egentlig bare ute etter å få synspunkt på hva jeg har lagd her slik at jeg kan lage noe enda bedre neste gang.
    • By Fenderjongen
      Hei! Dette er min aller første forumpost på gitarnorge.no! weeeee
      Uansett, jeg er på utkikk etter et plekterbrett som passer til den gamle straten jeg fikk av onkelen min til konfirmasjonen min for halvannet år siden. Det ser ikke ut som at det produseres mange plekterbrett til den lenger, hvert fall... Er det noen av dere som har tips til hvor jeg skal lete?
      http://www.guitarrepairbench.com/parts/images/replacement-pickguards/1.jpg Hullene skal være akkurat som de er på dette brettet.
      Setter pris på alle svar!
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.