Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul, oppskrytt?


Affen

Anbefalte innlegg

Gitarer generelt er oppskrytte spør du meg. De fleste gitareiere og -samlere er vel sjelden i stand til å nyttiggjøre seg disse instrumentene slik de er ment, og på den måten rettferdiggjøre kostnadene.

Uansett prisklasse.

Meg selv inkludert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ØysteinV skrev:

Om du i tillegg har ei fin dame som har godtatt det der

Takk for det, men hva er det med dere?
Er alle så trange i nøtta at dere 'skaffer' dere dame som ikke tolererer interessen deres?
Smart. Dette kan dere gå å smake på resten av livet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hyrcanian skrev:

Takk for det, men hva er det med dere?
Er alle så trange i nøtta at dere 'skaffer' dere dame som ikke tolererer interessen deres?
Smart. Dette kan dere gå å smake på resten av livet.

Tolererer, ja. Men undersøkelser viser at hu ikke er superivrig på å bruke feriebudsjettet på en matchless. Spørs om hu er noe å ta vare på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgiftene til gitarer er nå en ting, men det tar jo fort litt plass. Det er det største problemet hjemme hos oss, og det til tross for at jeg kan telle samtlige instrumenter på to hender, og i tillegg ha fingre til overs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Duckling skrev:

problemet hjemme hos oss, og det til tross for at jeg kan telle samtlige instrumenter på to hender, og i tillegg ha fingre til overs!

Da forstår kanskje noen den 'nedsabla' påstanden min om at gitarer har det best i kassa si.
Da okkuperer de minimalt space. Bodplass for tomme gitarkasser og gitarer i 'stua', på vegger og i stativer sparer ikke plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.