Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En til country solo:)


williamh

Anbefalte innlegg

"Bra spilt" er vel en av de største underdrivelsene jeg har lest på lenge på forumet.

Blir omtrent som om da Ole Ellefsæter kom tilbake fra OL i 1968, og ble møtt på jernbanestasjonen av halve Brummunddal, inkludert korpset og ordføreren, og ble mottatt med følgende replikk fra ordføreren- "Jaja, Ole, det kunne jo gått verre det der."

Imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg finner mest fascinerende med dette her er at det er en 15-åring som er såpass interessert i country! Det var ikke jeg på din alder for å si det sånn, og igrunn ingen jeg kjenner heller.

Uansett, utrolig bra spilt! Enig med de som ønsker med lyd på strat'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! SveinA, Er selvlært så husker ikke helt når jeg startet å klimpre litt på den gitaren vi hadde hjemme, men vil tippe at jeg har spilt ordentlig i kanskje 5 år. Blir lite spill i hverdagene pga skole, trening osv, men halvtime-time hvis jeg har tid. I helgene og ferier derimot går meste parten av tiden med på noen ordentlig lange økter med gitarspilling/innspilling/komponering (alt fra 5-10 timer vil jeg tippe :D

Endret av williamh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Aphelion skrev:

...eller ha det som hobby, og ha en vanlig jobb, så du slipper å bli drittlei :P

Vanskelig å leve av slikt ja. men bra spilt var det jo. Men nivået i Nashville (Guthrie Trapp, Daniel Donato etc) er ganske høyt så det skal litt mer til før man blir virkelig imponert :-)

 

Gitarister kan stort sett (spes i Norge) hovedsakelig kun ha et levebrød av undervisning eller av å spille i kjente band med lang levetid og jevnlig turnering. Ellers kan man overleve som gitarist via den hellige kombinasjon NAV, samboerske med jobb/leilighet, pokerspill på si (risikabelt), arv og donasjon, halv stilling som sovende nattevakt... Mange muligheter :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.