Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

#gitarnorge på Instagram


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Der var den på plass men bildet jeg la ut på instagram for å teste (jepp, brukte #gitarnorge) vises ikke. Skal slikt gå direkte eller er det en viss forsinkelse?

Det skal komme ganske med en gang - jeg la inn koden på nytt igjen - men slettet overskriften. Litt usikker på om store og små bokstaver har noen betydning, men det skal være små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker her. Stitter og venter på at Straymond tagger bilde av pøbelpølsa med #gitarnorge etter gullrekka i kveld :P

pøbelpølsa! :D den er det nok bare kona som får bilde av.

og Død.

og Aph.

og skoggy.

på snap.

Husk at Snapchat eier alt du legger ut, fra sånn ca tre dager siden og i uoverskuelig fremtid. :P

når jeg er for full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fungerer det her som det skal? Virker som det er topprangerte bilder som vises, og ikke de nyeste.

Jeg er litt usikker på om det fungerer som det skal. Har aldri hatt plunder med den der tjenesten før.. Har du nyere bilder som er lagt ut? Om jeg søker her http://websta.me/tag/gitarnorge så blir feeden seende likedan ut.

Det kan faktisk hende at det er for lite aktivitet - at det er derfor at den sorterer på mest popular..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.