Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lite videoklipp - "Another Day" første del av solo


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig bra! :) Savner ett eller annet på benden rett etter det raske partiet, men vet ikke helt hva. Uansett, du er skikkelig flink!

Jeg har store problemer med det raske partiet der, men skal jobbe hardt for å få det til.

Og jeg sier det igjen: For en deilig gitar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dette. Eneste jeg savner er at du begynner å bruke lillefingeren din.. :)

Det samme mener jeg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg rent teknisk er ganske rusten når det kommer til både bruk av lillefingeren. Bruker den kun på steder hvor jeg har et strekk over 5 bånd eller lignende. Er en uting ;-)

Men takk for positiv feedback fra alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette låt jævlig bra!

Regner med at du skal på Dream Theater konserten :P

Bare en ting eg kan pirke på egentlig på den soloen, vet egentlig ikke om det er feil heller. Jeg ser at du bruker hele armen når du spiller det raske partiet, det er sikkert mange gitarister som gjør det, men jeg synes det er mer behagelig å spille med minst mulig bevegelse i høyrehånden, men klarer nok ikke å spille det der uansett :P

Du hadde en sinnsykt fet gitar også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Vil anbefale deg å skaffe deg et program som f.eks. GuitarPro. Der kan du sette ned farten på partier. Lær deg det sakte, og skru gradvis opp farten.

FenderUSA: Mulig jeg skal på DT konserten, men er faktisk ikke noe spesielt DT fan. Har bare sansen for en del av Petrucci sin spilling.

Agående høyrearmen min, så er jeg klar over at det er veldig kronglete at jeg bruker såpass mye bevegelse i underarmen. Som du sier er det beste å spille med minst mulig bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.