Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NBD!


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Ja, okei da, får vel gi Straymond denne tråden:

NBD!

Peavey DynaBass Unity, "The mean green MF".

Jeg forstår absolutt hva folk mener når de sier at denne bassen holder en kvalitet langt over sin prisklasse (nå skal det sies at disse kostet 900dollar ny på en tid da Rickenbackere gikk for 6 - 700 dog ), strengene er meget lave, og jeg har ikke hatt en bass som det er så enkelt å "sweepe" på uten klirr. Om skuldrene mine fremdeles tåler denne om noen uker så kommer jeg til å bytte ut elektronikken med Seymour Duncan Quarterpoundere og en Sadowsky preamp.

unnskyld kameraet

post-7488-0-76425200-1408292273_thumb.jppost-7488-0-39913400-1408292276_thumb.jppost-7488-0-95580100-1408292278_thumb.jp

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller eksklusivt på Neckthrough basser etter at en med skruer slapp halsen på scenen en gang :P (Det var mye min egen feil, jeg hadde eksperimentert meget mye med den bassen)

TC: Her sier jeg at jeg har lyst å komme på konsert med bandet ditt og dette er det jeg får til respons? haha. Nei, alle har lov å si sin mening, men om jeg skulle hoppet inn i hver eneste tele og jaguar-tråd og fortalt hvor stygge de er og at designet bare fungerer som opptenningsved i min verden, så hadde det blitt utrivelig her (Men for å være helt ærlig så hadde jeg aldri trodd jeg skulle eie en grønn bass noen gang)

...Forøvrig så er jeg veldig glad i basser som får folk til å reagere litt, og denne her er deffinitivt en slik en ;)

Nå har jeg hentet strenger på lokalet og skal gi den en skikkelig setup.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.