Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NBD!


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Devin er vel kjent for å stemme sjuerne sine i C (open C?). En halvtone opp faktisk. Hva de gjorde i SYL er jeg usikker på. Husker Byron brukte en sånn ESP på en DVD jeg har/hadde.

Hvordan er halsen på denne i forhold til en Precision? Jeg finner den halsen litt for kraftig og tungspilt. For meg som egentlig er gitarist er det bare en fordel med smalere stringspacing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen er ganske flat og meget rask, det er en 5er så litt bredde har du selvfølgelig på den, men denne bassen er kjent som en 5 strenger med ganske tett strengespacing. Den nye Schaller stolen som jeg satt på den gjør at du kan bestemme dette litt selv da den går helt ned til 16.5mm mellom strengen. og om du godkjenner litt klirring, noe jeg forventer at du egentlig gjør siden dere spiller i den stemmingen dere gjør, så kan du omtrent klistre strengene til gripebrettet (Jeg hadde 2mm strengehøyde på H strengen og 1mm på G strengen en stund)

Den er latterlig lettspilt IMO. kan godt beholde den liksom, men hos meg så forblir den bare backup til Rickenbackeren (evt. Rickenbackerene om jeg får det som jeg vil, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.