Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Suhr Modern


Kossoff

Anbefalte innlegg

Superstratsjuka er endeleg kurert!

Tirsdag køyrde eg til Lindås for å teste ein Suhr modern shv hadde ute for salg. Eg hadde (har) eigentleg ikkje råd til gitaren, så eg var på besøk for å teste gitaren, for å ha eit intrykk når ein til litt snillare pris kom for sal. Men så skjedde det noko som har skjedd ein gong før - Eg "kicka" så jæ***g på gitaren. Før eg var ute av døren hadde eg eigentleg bestemd meg for å kjøpe gitaren. Så.... den kvelden vart ein studie pengeinnsamling frå dei som ville sponsa..

Enden på historia er at eg no sit heime hos far og mor med ny gitar!

Gitaren er fantastisk lettspelt, eg har ikkje amp heime i Bergen lenger, men akustisk er gitaren veldig artikulert. Det lover godt for vegen vidare!

Sidan eg ikkje har kamera her i Bergen, heller ikkje kan ta bileter, tar eg meg fridomen til å låne biletene frå shv sin finnannonse. Dei er ganske fine.

post-6907-0-85848300-1397657014_thumb.jp

post-6907-0-95911500-1397657009_thumb.jp

post-6907-0-04187700-1397657016_thumb.jp

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Nå når du først har fått Suhr-syken kommer det nok til å komme fler :)

Mogleg, det er ein fantastisk gitar. Sånn reint kvalitetsmessig den beste eg har hatt!

Men når det er sagt: Eg har ein "klassisk" strat, ein tele og ein superstrat. Eg treng liksom ikkje meir no.

Bortsett frå ein g-type.. Kanskje Atom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.