Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Suhr Modern


Kossoff

Anbefalte innlegg

Mogleg, det er ein fantastisk gitar. Sånn reint kvalitetsmessig den beste eg har hatt!

Men når det er sagt: Eg har ein "klassisk" strat, ein tele og ein superstrat. Eg treng liksom ikkje meir no.

Bortsett frå ein g-type.. Kanskje Atom :P

Men så finner man ut at man vil ha Suhr versjonene av klassisk strat og tele isteden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

No har eg fått gitaren heim, fått spelt litt på ampen min... med pedaler og greier...

Fy fa*n for ein gitar :blink: .

Det er ikkje berre det at gitaren låter bra, speler bra og ser fet ut - Den låter betre og speler betre enn alt eg har hatt i hendene... ever. Eg har sett gitarar som er fetare då... (men finishen er latterleg kul!). Tonane eg får ut av denne gitaren er ganske feite, alt berre låter rett.

Spesielt når eg drar på med "sololyd", har denne gitaren ein ekstra dimensjon. Overtonar eg ikkje har høyrd før, definisjon og fylde er nokon av stikkorda. Men også cleanlyden er feita, HB's leverer så aboslutt og splitta i 2 og 4... the funk is down! For og sei det slik.

Så til slutt, det er noko med denne gitaren som oppfordrar meg til å spele bra, fort og detaljert. Eg speler ting som eg tdl. ikkje trudde var mogleg, i alle fall ikkje for meg. Gitaren gjer meg rett og slett eit nytt nivå, det er veldig kjekt!

Så til siste poeng: Eg kjøpte denne gitaren for å dekke eit behov. Eg trengte ein allrounder som leverte "alle" varene.

Suhren svarer så aboslutt til forventningene, og vel så det.

Men eg skal vere så ærleg at eg innrømmer at dette ikkje er gitaren eg drar fram for å klimpre litt bluesy, dra noen countrylicks og sånt. Men det gjer liksom ingenting. For gitaren er så jæv**g god, han leverer der han skal og han har på få dagar gjort meg til ein betre gitarist.

Hot tips: Kjøp Suhr Modern ;)

Beste gitarkjøpet eg nokon gong har gjort...!

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.