Gå til innhold
kelvin

hvor mye koster en elektrisk metronom?

Anbefalte innlegg

Kommer veldig ann på. Jeg ga vel i underant av 300 for min Körg metronom, som har alle fuknsjonene jeg trenger. Den er samme boksen som den sølvgrå korg tuneren, bare blå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får også endel effektbrett med innebygget metronom/trommemaskin.

Kostet selvsagt litt mer, men så følger det med en del mer enn en liten klikkemaskin...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke skal investere i en førsteklasses meteronom er den kjennte blå Körg-boksen det beste. Den er absolutt best i sin prisklasse! I alle fall etter det jeg har fått hørt! :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvis du ikke skal investere i en førsteklasses meteronom er den kjennte blå Körg-boksen det beste. Den er absolutt best i sin prisklasse! I alle fall etter det jeg har fått hørt! :wink:

+1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er jo å laste ned en på pcen :wink:

Gratis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det beste er jo å laste ned en på pcen  :wink:  

Gratis!

funker ikke for meg.. sitter på metronomeonline.com av og til, men det er no dritt å stille å skru på PCen hver gang.. vil heller ha en metronom på bordet som det er litt lettere å nå frem til.. men nå sitter ikke jeg akkurats å veldig gunstig til når jeg skal spille gitar ved PCen, da..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man bestillt den Korgen da? sound1?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt den hos din nermeste musikkforhandler! Jeg får i alle fall det!

Tror ikke du får den på Sound1.. fant intet annet enn en del tunere da jeg søkte der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1

Skjønte ikke vitsen med +1.... ????????

Vil annbefale Korg metronom. De er billige og helt greie. De har to modeller: en liten du kan putte inn i øret, og en modell som står på bordet(vil annbefale den). Sistnemnte koster en hundre lapp mer enn den første. 375 kr tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1

Skjønte ikke vitsen med +1.... ????????

Vil annbefale Korg metronom. De er billige og helt greie. De har to modeller: en liten du kan putte inn i øret, og en modell som står på bordet(vil annbefale den). Sistnemnte koster en hundre lapp mer enn den første. 375 kr tror jeg.

den du har i øra har jeg ikke hørt no skryt om.. Det eneste jeg har hørt er at skulle vært solgt på nille til 19.90.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal være billig og bra, har jeg hørt. Men har desverre ikke prøvd den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan alltids blåse noen tusen inn i en Peterson sak, der får du jo alt mulig... Men ellers er jo den Korg metronomen rundt 300 som alle snakker om ganske bra da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.