Gå til innhold
Affen

Gibson Les Paul Studio/SG pris, brukt?

Anbefalte innlegg

Driver og GAS`er litt på Finn. Farlig ! ;)

Så undrer jeg meg: Hvor mye er det fornuftig å ta for en brukt Les Paul Studio. Eller en SG Faded?? Og hvor mye kan en stakkars dårlig pruter klare å prute?

Ser folk selge disse til alskens forskjellige priser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000 er en bra pris å betale for en brukt studio hvis du er litt lur. Og 3500 synes jeg er en bra pris for SGen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000 er en bra pris å betale for en brukt studio hvis du er litt lur. Og 3500 synes jeg er en bra pris for SGen.

Takker for tips :)

Da er det mye blodpriser der ute gitt!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke keen på goldtopen min a? :)

Om den hadde hatt humbuckers så jo ;) Men du hvilken gitar!!!! :D

Endret av Affen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Gibson SG Special 2007 hvit faded 3 pickup . Men den er strøken som ny og kan ikke selge den for 3500 . Kostet rundt 8k ny .

Har original dokumentene til den .

Kan vurdere 4500 for den . Bor i Stavanger så den kan sendes til Kristiansand med kystbussen uten å bli skadet .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Gibson SG Special 2007 hvit faded 3 pickup . Men den er strøken som ny og kan ikke selge den for 3500 . Kostet rundt 8k ny .

Har original dokumentene til den .

Kan vurdere 4500 for den . Bor i Stavanger så den kan sendes til Kristiansand med kystbussen uten å bli skadet .

Har ikke cash atm. og den har vel kun en volum og en tonekontroll, om jeg ikke er helt ute og kjøre nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja .

1 tone 1 volum og en 6 position switch .

2 490R og 1 490T pickup .

Står full spec og bilder i annonsen på finn.no ( har en Gibson gold top BFG tils og der i samme annonse) .

Begge gitarene er helt greie , men jeg har 10 andre Gibson + 4 80 talls PRS så må begrense samlingen litt .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja .

1 tone 1 volum og en 6 position switch .

2 490R og 1 490T pickup .

Står full spec og bilder i annonsen på finn.no ( har en Gibson gold top BFG tils og der i samme annonse) .

Begge gitarene er helt greie , men jeg har 10 andre Gibson + 4 80 talls PRS så må begrense samlingen litt .

Jeg må nok avslå, men lykke til med salget :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av BillyGibbons
      Jeg har kommet i en kinkig situasjon hvor jeg kanskje må selge gitaren min, og lurer derfor sønderknust hvor mye jeg kan få for en venstrehendt Gibson SG Standard. Den har minimalt med riper og ble kjøpt tilbake i 2008, hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Som man kan se trenger den kanskje en liten vask og polering før den selges, men ser man bort fra det er det ikke noe galt med gitaren. Serienummeret vises veldig svakt hvis man ser det i riktig belysning. Så ut i fra bildene og erfaring, er det noen som kan fortelle meg omtrent hvor mye gitaren min kan være verdt?

• Av Affen
      Jeg har en Gretsch Elliot Easton Jet. Jeg ELSKER denne gitaren, knallgod til god gammel rock.
      Men; den veier! Jeg har dårlig rygg og er i tillegg benskjør, så kanskje jeg burde se meg om etter et lettere alternativ, vektmessig.
      Jeg vet at Gibson SG modellene ikke veier så mye, men hvor mye (eller helst lite) må jeg forvente å gi for en på bruktmarkedet? Jeg har ikke allverdens med cash og er avhengig å få en ok. pris for Gretschen.
      Er ikke nøye om det er faded etc. så lenge den har humbuckere.
    • Av khauge
      Hei, lurte på litt hjelp her..
      For noen dager siden la jeg ut denne annonsen på kjøp/salg sidene: http://forum.gitarnorge.no/topic/50296-selgesbyttes-stroeken-gibson-sg-standard-pris-ca-7000/
      Men ser nå at det er null visninger og null henvendelser. Har jeg bommet helt på prisanslag?
      Hva er fornuftig prisnivå når jeg skal selge denne gitaren? Ønsker jo ikke å lure noen, men samtidig skal jo pengene gå til kjøp av ny gitar-så da ønsker jeg jo å få en fair pris for den:-)
      Hva er realistisk/riktig pris på gitaren?
      Mvh knut
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.