Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Studio/SG pris, brukt?


Affen

Anbefalte innlegg

Driver og GAS`er litt på Finn. Farlig ! ;)

Så undrer jeg meg: Hvor mye er det fornuftig å ta for en brukt Les Paul Studio. Eller en SG Faded?? Og hvor mye kan en stakkars dårlig pruter klare å prute?

Ser folk selge disse til alskens forskjellige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Gibson SG Special 2007 hvit faded 3 pickup . Men den er strøken som ny og kan ikke selge den for 3500 . Kostet rundt 8k ny .

Har original dokumentene til den .

Kan vurdere 4500 for den . Bor i Stavanger så den kan sendes til Kristiansand med kystbussen uten å bli skadet .

Har ikke cash atm. og den har vel kun en volum og en tonekontroll, om jeg ikke er helt ute og kjøre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja .

1 tone 1 volum og en 6 position switch .

2 490R og 1 490T pickup .

Står full spec og bilder i annonsen på finn.no ( har en Gibson gold top BFG tils og der i samme annonse) .

Begge gitarene er helt greie , men jeg har 10 andre Gibson + 4 80 talls PRS så må begrense samlingen litt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja .

1 tone 1 volum og en 6 position switch .

2 490R og 1 490T pickup .

Står full spec og bilder i annonsen på finn.no ( har en Gibson gold top BFG tils og der i samme annonse) .

Begge gitarene er helt greie , men jeg har 10 andre Gibson + 4 80 talls PRS så må begrense samlingen litt .

Jeg må nok avslå, men lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.