Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Modelleringsamper til «rockeverkstedbruk»...


Aphelion

Anbefalte innlegg

Regner med at mange her har mer oversikt enn meg når det gjelder hva som er fett av modelleringsamper for tida. Skal vel handle inn et par gitaramper og en bassamp, til både bandbruk og undervisning. Hva er kjekt å gå for med tanke på både pris, lyd og holdbarhet? :) Jeg har litt erfaring med Roland Cube og Fender Mustang, men ellers er det ganske grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. alle tingene jeg spør om i førstepost ;) Men mest pga. allsidighet og pris. Skal man ha en røramp som er allsidig nok til dette bruket så er man fort oppe i fem ganger det f.eks. en Mustang III koster. Bra lyd på lavt volum er også et pluss.

Er heller ikke interessert i å kjøre røramper på dyr service hver tredje uke fordi kidsa hiver dem rundt...

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line6 har jo en del som kanskje kan matche behovet, og en del av de kan du jo sikkert få veldig rimelig om du kjøper brukt. De har vetta- og spiderampene, men også andre mer kompakte dingser uten poweramp og høytalere. Sistnevnte kan gå dersom man har tilgang til PA eller liknende. For å utnytte potensiale og fleksibiliteten i disse sakene, bør man jo også ha pedalbrett (med mindre man velger HD eller live, som jo er pedalbrett).

Et kjapt søk på finn.no gir mange treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.