Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ginza Les Paul Custom


Struvelur

Anbefalte innlegg

Det er jeg som har Ginza-bassen som er nevnt her vil jeg anta, en sgbass-variant med påskrudd hals. Det jeg fant ut i sin tid, er at Ginza er et strøk i Tokyo som hvertfall før hadde mange musikkbutikker/instrumentfirmas. Og der stopper kunnskapen... En helt kul rockebass, men broen er tillater ikke justering i høyden på hver individuell streng, snarere er det fire "klosser" i forskjellig høyde, noe som gjør at det blir en noe snodig strengehøyde. Men hvem trenger vel noe mer enn E- og A-streng? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har Ginza-bassen som er nevnt her vil jeg anta, en sgbass-variant med påskrudd hals. Det jeg fant ut i sin tid, er at Ginza er et strøk i Tokyo som hvertfall før hadde mange musikkbutikker/instrumentfirmas. Og der stopper kunnskapen... En helt kul rockebass, men broen er tillater ikke justering i høyden på hver individuell streng, snarere er det fire "klosser" i forskjellig høyde, noe som gjør at det blir en noe snodig strengehøyde. Men hvem trenger vel noe mer enn E- og A-streng? :D

Okei, tøft =)

Ja, er det jeg også har funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.