Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGPD! (NAD)


metalhead

Anbefalte innlegg

Etter ekstremt mye om, og enda mere men, så er den i hus.

Dagens nedtur er dog at den ble shippet med eurokabler med schucko-kontakter. Med andre ord må jeg ut å kjøpe eurokabler med engelske kontakter for å få den til å virke.

Jeg har fåttvridd og kjent litt på knottene det siste døgnet, men mer glede har jeg ikke fått av den enda.

post-3970-0-16715400-1385463271_thumb.jp

Endret av metalhead
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en slik en her om dagen jeg og.

Ikke fått sitti så mye med den enda men merker at effektene ikke helt holder Axe 2 klasse.

Ampmessig er den enkel å skru og det er mer enn nok parametere for å få forandra på det man vil.

Blir vel å skaffe noen fler av AF profilene som alle annbefaler for å teste mer.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Men er Kemper en amp?

Trodde det var digital amp simulator og fx-box. Man kan sikkert diskutere hva som er hva, og det betyr jo heller ikke all verden. :)

Koblet rett i en aktiv monitor så funker den jo akkutat slik som en amp :)

Derfor kun NAD i parantes. NGPD offisielt!

Kjøpte meg en slik en her om dagen jeg og.

Ikke fått sitti så mye med den enda men merker at effektene ikke helt holder Axe 2 klasse.

Ampmessig er den enkel å skru og det er mer enn nok parametere for å få forandra på det man vil.

Blir vel å skaffe noen fler av AF profilene som alle annbefaler for å teste mer.

Har ikke hatt mye tid til å spille de siste dagene, men har fått testa noen profiler som jeg syns låter veldig bra.

Når det gjelder effektdelen av KPAen så har nok Debris rett i at effekt-junkies kanskje bør vurdere å bruke litt ekstra penger på å kjøpe Axen istedet, men for min del som kun bruker litt Delay og Reverb her og der, og kanskje litt Chorus eller Flanger, så holder det i massevis. Det var også vurderingen jeg gjorde når jeg bestemte meg for å gå for Kemper fremfor en brukt Axe. Til mitt bruk så rettferdigjør ikke Axen prislappen sin...

...også lager den ikke bizarre Sci Fi-lyder heller.

Den er rimelig enkel å skru, men jeg har som sagt ikke fått brukt den så mye enda. Selv om de lydene jeg har skrudd til nå har lått veldig bra, så kommer den nok til å låte mye bedre så fort jeg får satt meg bedre inn i den.

Edit: Det ble forresten ikke noen Atomic CLR på meg. Det ble rett og slett for dyrt når momsen ble lagt til. Gikk for en ALTO TS112A isteden, som funker helt fint og koster en tredjedel av prisen. Det var en del folk på Kemper forumet som brukte disse og anbefalte den som budsjett-monitor.

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får sjansen til å teste en CLR så gjør det, da virker nok ikke prisen så avskrekkende lenger :)

De er et "steal" spør du meg.

Fullt på høyde med dyyyre saker som turbosound, EAW o,l noe som er ganske oppsiktsvekkende.

Grunnen til at de er så billige er jo at de er laget i Kina, men jeg har ikke merket noen issues med byggekvalitet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får sjansen til å teste en CLR så gjør det, da virker nok ikke prisen så avskrekkende lenger :)

De er et "steal" spør du meg.

Fullt på høyde med dyyyre saker som turbosound, EAW o,l noe som er ganske oppsiktsvekkende.

Grunnen til at de er så billige er jo at de er laget i Kina, men jeg har ikke merket noen issues med byggekvalitet enda.

Har brukt CLR på en 15-20 gigger allerede og fungerer som fjell selv på store scener.

Prisen for den ferdig fortolla er latterlig lav mht hva man får. Det som imponerer meg mest er hvor utrolig klar og nøytral den er.

Du får sette det på julegave lista neste år ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.