Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tuner fra Gibson


Byljer

Anbefalte innlegg

Takk for tipsene folkens :) Det finnes nok mange bra webbaserte tunere nå, men "en gang i tiden" var Gibson sin tuner en av veldig få ;) Uansett, veldig kjekt å ha når en sitter laaaangt unna øvingslokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TC Polytune app er mitt hjelpemiddel. Hvis jeg ikke tar feil finnes det en Peterson strobe tuner som app for tunernerds :)

Softwaren fra Peterson er vel ganske friskt priset hvis jeg ikke tar feil. Jeg installerte TB strobe tuner på PC og laptop, og den kostet bare 5 dollar (www.tbstrobetuner.com). Det så dog ikke ut som de hadde den i app-versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softwaren fra Peterson er vel ganske friskt priset hvis jeg ikke tar feil. Jeg installerte TB strobe tuner på PC og laptop, og den kostet bare 5 dollar (www.tbstrobetuner.com). Det så dog ikke ut som de hadde den i app-versjon.

Peterson iStroboSoft koster 70,- og er i følge min tunernerdevenn tha shit. Jeg er enig med Aph. blir aldri ferdig. Ellers finnes det masse gratistunere til smartphone men som nevnt, happy med TC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.