Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Improvisert solo


eXX0n

Anbefalte innlegg

Slapp av nå folkens,, vi hører jo her at gutten driver med kirketonearter, også kalt "modes".. Leker seg litt utenfor tonearten.. Ingen som sier at man må holde seg til et fast mønster.. Han viser bare at han har en liten jazz-sjel i seg!! Det liker vi!!;) Ut i midt partiet vekslet det mellom eolisk og dorisk hvis jeg ikke tar helt feil.. Syns det låt tøft jeg,, til kirketonearter å være! stå på

what?! Jazz? nei? jeg klarer IKKE så spille jazz egentlig...I'm a blues man! (crossroads^^)

Det med å leke seg uten for tonearten tillhører ikke det egentlig sånn typisk blues ting?

Og BTW jeg brukte egentlig bare Pentaton skalaen jeg da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var det duket for enda mer smakløs gitarrunk sent på kvelden:

http://www.home.no/emilkm/priv/Pentathlon/...ooManyNotes.wma

Er et par noter der inne som ikke er helt der de skal være (rytmisk sett altså). Ellers kan de som vil klage på smakløst og/eller litt slurvete spill endre klagen til "Haha, du kan spøke du" :P

Lider som kjent av Tumeninotes syndromet, spille så fort jeg kan hele tiden. Noe Biasident uten hell har prøvd å få meg fra. Her er beviset på at han mislyktes.

Edit:

For de som ikke er medlem på GuitarBT: Lastet den opp på YSI.http://s16.yousendit.com/d.aspx?id=1O78U4PAOTRI82L99NP0KETLPC

Synes det der var litt små frekkt av deg!! Poster det derre(som jeg synes var veldig bra ;) ) i MIN tråd!! eier du ikke folke skikk gutt!!! :lol:

Og føler du også sånn must til å spille sinnsykt fort? jeg får en følelse av tilfredstillelse da jeg spiller fort jeg :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å sette standarden for at det lissom er en shredde-greie. Sånn for å fastsette min posisjon i diskusjonen om hvorvidt shredding er teit eller ikke i denne sammenheng :P

Ellers la jeg forsjåvidt opp til at flere kunne gjøre det samme, også at du kunne ta opp noe, nå som du veit hvilken toneart det er snakk om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep up the good work.

Selv synes du burde kuttet ut gitaren som spilte i bakgrunnen og bare brukt bass. evt. satt ned volumet på rytmegitaren.

Liker når soloene er høye og du kjenner det gjør vondt i ørene! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Keep up the good work.

Selv synes du burde kuttet ut gitaren som spilte i bakgrunnen og bare brukt bass. evt. satt ned volumet på rytmegitaren.  

Liker når soloene er høye og du kjenner det gjør vondt i ørene! 8)

Jeg brukte en backing track jeg hadde funnet på nettet...Det er ikke jeg eller noen andre her som har spillt inn rytme gitar, bass eller trommer....så det blir litt vanskelig å sette ned volumet på gitaren eller kutte den ut helt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep up the good work.

Selv synes du burde kuttet ut gitaren som spilte i bakgrunnen og bare brukt bass. evt. satt ned volumet på rytmegitaren.  

Liker når soloene er høye og du kjenner det gjør vondt i ørene! 8)

Du liker å få vondt i ørene? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.