Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Nå har det kommet nye Fender Select-modeller fra Fender.

Jeg har laget en kjapp Video på NAMM-show med gjennomgang av de viktigste forskjellene og spesifikasjonene.

Her er videoen jeg lagde:

De nye modellene er:
Fender Select Carved Maple Top Jazzmaster - Twilight Burst / Cayene Burst

Fender Select Thinline Telecaster - Gold Hardware

Fender Select Thinline Telecaster - Crome Hardware

Fender Select Telecaster HH - Flattop Malaysian Blackwood

Fender Select Telecaster SH - Carved Top Tasmanian Blackwood

Fender Select Stratocaster HSS 2013

Priser kommer fortløpende. Jeg må bare jobbe litt med kalkulatoren...

Spørsmål?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre Aphelion. Fender Select-serien kommer kun i versjon der du må bruke begge hender for å spille...

Heldigvis er det jo alltid venstrehånda som gjør det vanskelige på en "righty"-modell, så det bør være en smal sak å gjøre om spillestilen bare modellene er fristende nok. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, det er jo ikke noe stress å begynne fra scratch på noe man har holdt på med i bare 22 år... Det var ingen av modellene som fristet, jeg bare lurte grunnet generell interesse. Fender er jo akkurat like ræva som Gibson når det gjelder lefty-utvalg. Jeg mener, hvorfor i all verden er ikke Baja Tele tilgjengelig som lefty? Eller Explorer og V for den del... <_<

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, det er jo ikke noe stress å begynne fra scratch på noe man har holdt på med i bare 22 år... Det var ingen av modellene som fristet, jeg bare lurte grunnet generell interesse. Fender er jo akkurat like ræva som Gibson når det gjelder lefty-utvalg. Jeg mener, hvorfor i all verden er ikke Baja Tele tilgjengelig som lefty? Eller Explorer og V for den del... <_<

Fordi det egentlig ikke trengs...det er bare å snu den opp ned..se på Dick Dale f.eks :D

Det er så lett at tilogmed Kurt Nilsen får det til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, det er jo ikke noe stress å begynne fra scratch på noe man har holdt på med i bare 22 år... Det var ingen av modellene som fristet, jeg bare lurte grunnet generell interesse. Fender er jo akkurat like ræva som Gibson når det gjelder lefty-utvalg. Jeg mener, hvorfor i all verden er ikke Baja Tele tilgjengelig som lefty? Eller Explorer og V for den del... <_<

Det er så enkelt at det har med penger å gjøre. Det er for få som kjøper lefty-modeller til at Explorer, V, Baja og disse typene kan lages den andre veien. Finnes rett og slett ikke nok kunder til å forsvare investeringen. Taylor lager jo absolutt alle modellene sine som Lefty uten tillegg i prisen, og har god erfaring med det, men ellers nedprioriteres det av alle store produsenter i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.