Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ErlendB - Videotråd


ErlendB

Anbefalte innlegg

Fantastisk! Jeg kicker dog på trommene igjen jeg da. Får litt sånn krigsfilm-mitraljøse-feeling av den... ;) (I og med at jeg nevner det hver eneste gang, regner jeg med du ikke deler synspunktet, men jeg må jo bare nevne det... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Jeg kicker dog på trommene igjen jeg da. Får litt sånn krigsfilm-mitraljøse-feeling av den... ;) (I og med at jeg nevner det hver eneste gang, regner jeg med du ikke deler synspunktet, men jeg må jo bare nevne det... :D )

De låter ganske litt tørt her. Prøver å endre de stadig vekk, men de ender jo med å låte relativt likt uansett. Dette er jo work in progress, så får se hva jeg gjør etterhvert! Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fett. Avslutninga minner meg om feelinga på Mads Eriksen sin Grieg - tribute.

Tenker du på det raske partiet eller "Skid Row"-riffet? Du får poste et klipp! Takk for kommentar!

Awwww,det der er veldig bra..vidunderlig med de folketoneriffene der ! Trommer ? Var det trommer på låta ? ^_^

Takker, Shreddhare! Hehe, var redd folketone-greiene ble litt vel cheesy, men jeg prøver å dra prog litt i den retninga. Angående trommene; hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig mye bra her! Teknikken din er jo flawless.. Som en ung Petteruttsji :)

Spilte mye prog og sånt før i tiden, men så ble jeg bitt av fusionbasillen..

Hehe, det er jo et kjempekomplient! Har lyst til å lære meg lytt fusion også, men er for utålmodig for sånt..

Ny video er det ihvertfall uansett på gang, og denne gang med hissig solo, breakdown og "epic"-riff. Ta en kikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo et kjempekomplient! Har lyst til å lære meg lytt fusion også, men er for utålmodig for sånt..

Ny video er det ihvertfall uansett på gang, og denne gang med hissig solo, breakdown og "epic"-riff. Ta en kikk!

Dritfett =)

Hvilken amp er det du bruker? Eller kjører du Guitar Rig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig fet solo, men partiet etter solon blir litt daft. Jeg føler at det kanskje trenger noen små gitarløp her og der innomellom (som gjerne går i dissonans mot keyboardet).

Hmmm, det var meninga at det "breakdown" partiet skulle være litt daft, men har vurdert å spice det opp litt. Partiet etter breakdown-delen skal liksom ta av med vokaler, og da er det ikke noe fett hvis det er overdådig rett før. Tilbakemeldingen er uansett registrert, og jeg skal se på det! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.