Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Akustisk.


gage1103

Stem for å gjenåpne akustisk gitar som eget underforum:)  

50 stemmer

  1. 1. Jeg vil ha tilbake akustisk gitar som eget underforum

    • JAAAAA!!!
      43
    • NEEEEI!!
      1
    • Bryr meg ikke!!!
      6


Anbefalte innlegg

Skulle ønske dere kunne ha et eget forum for akustisk gitar igjen. synes det har blitt mer tungvint å finne nye tråder i vrimmelen av elektrisk gitar stoff.

Håper at folk stemmer og at vi blir hørt;)

Endret av gage1103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si meg enig i dette. Har forståelse for at det ble gjort en del sammenslåinger av kategorier, og til tross for en del skepsis i starten så synes jeg det har fungert veldig godt, med unntak av sammenslåingen av elektrisk og akkustisk gitar. Ja, akkustisk-forumet var tidvis veldig dødt uten spesielt mye aktivitet, men problemet med å slå det sammen er at det fremdeles er lite aktivitet innenfor akkustisk gitar siden det er så mye større interesse for elektrisk, og akkustisk-trådene dermed drukner litt i alt det andre, og de som er interessert i å snakke kassegitar finner ikke det de ønsker å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig her. Jeg er liksom på utkikk etter forskjellige typer informasjon når det kommer til akustisk vs. elektrisk, og det var greit å ha et underforum for hver. :)

Ikke at det er viktig for meg, men for de som ikke synes elektrisk er interessant i det hele tatt er det kjedelig å lese gjennom hundreogørten tråder om single-coil vs. humbucker for å finne en om gode akustiske anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.