Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Akustisk.


gage1103

Stem for å gjenåpne akustisk gitar som eget underforum:)  

50 stemmer

  1. 1. Jeg vil ha tilbake akustisk gitar som eget underforum

    • JAAAAA!!!
      43
    • NEEEEI!!
      1
    • Bryr meg ikke!!!
      6


Anbefalte innlegg

Støtter forslaget, blir mye akustisk å forholde seg til når man ikke er interessert!

For ikke å snakke om hvor mye elektrisk det blir å forholde seg til for de som ikke er interessert i det. Det er riktignok en del færre enn de som ikke er interessert i akkustisk, men allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sammenslåingen av akustisk/elektrisk er et så stort problem som enkelte ser ut til å mene, er det vel ingen ting i veien for å re-etablere et akustisk forum, men å legge tilbake absolutt alle (stort sett gamle) trådene som omhandler akustiske gitarer tror jeg kanskje ikke noen vil ta seg jobben med å gjøre.

Alt i alt leser egentlig ikke folk særlig mye gamle tråder med mindre de er "pinned" eller fortsatt aktive. Det virker egentlig som om det tilhører sjeldenhetene at noen leser seg så langt forbi side 3-5 på listen over gamle tråder. Derimot søkes det ganske ofte, og et godt søk vil være langt nyttigere enn å skumme hundrevis av tråder i de fleste tilfeller.

Så, selv om jeg delvis forstår argumentene som presenteres i denne tråden, så er dette forumet et prakteksempel på at tråder i praksis dør så fort vi slutter å skrive i de. Det er derfor vi repeterer oss selv i det uendelige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot søkes det ganske ofte, og et godt søk vil være langt nyttigere enn å skumme hundrevis av tråder i de fleste tilfeller.

Jeg ser poenget ditt. Men da handler det primært om spesifikke søk, og ikke om emnet generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig når det gjelder akk/el jeg også, og skjønner godt de som ønsker to separate forum her. Resten av inndelingen av forumet synes jeg absolutt ble bedre, og ikke minst lettere for mods å holde styr på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenkte mest over at ble slått sammen i starten var ak/el og amp/fx. I starten var jeg negativ til begge deler, men nå synes jeg at det å ha amp og fx i samme forum er helt naturlig. De som har interesse for amper og pedaler, de har gjerne interesse for begge deler. Det er selvsagt også mange som har interesse for både akkustisk og elektrisk gitar, men her er det nok i mye større grad folk som hovedsaklig interesserer seg for enten eller, så det å splitte disse to forumene igjen tror jeg vil være en god ting.

Jeg er enig i at ak-forumet var litt dødt når det eksisterte, og det vil nok fortsette å være litt dødt, men det kan da ikke være så mye jobb for mods å moderere et dødt forum? Og det blir jo tydeligvis satt pris på av majoriteten av medlemmene som har stemt, samt at nye tråder om akkustiske ting faktisk får litt oppmerksomhet, og ikke bare drukner i den elektriske mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenkte mest over at ble slått sammen i starten var ak/el og amp/fx. I starten var jeg negativ til begge deler, men nå synes jeg at det å ha amp og fx i samme forum er helt naturlig. De som har interesse for amper og pedaler, de har gjerne interesse for begge deler. Det er selvsagt også mange som har interesse for både akkustisk og elektrisk gitar, men her er det nok i mye større grad folk som hovedsaklig interesserer seg for enten eller, så det å splitte disse to forumene igjen tror jeg vil være en god ting.

Jeg er enig i at ak-forumet var litt dødt når det eksisterte, og det vil nok fortsette å være litt dødt, men det kan da ikke være så mye jobb for mods å moderere et dødt forum? Og det blir jo tydeligvis satt pris på av majoriteten av medlemmene som har stemt, samt at nye tråder om akkustiske ting faktisk får litt oppmerksomhet, og ikke bare drukner i den elektriske mengden.

godt sagt.. henger meg på den:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.