Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY Les Paul prosjekt - Ny finish på gang


Anbefalte innlegg

Begynner å komme seg dette, men ser du ikke har frest til "lomme/nedsenking" til elektronikk og pickupvelger dekslene. Tror kanskje du angrer dersom du ikke gjør det.

Eller har du ikke kommet så langt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å komme seg dette, men ser du ikke har frest til "lomme/nedsenking" til elektronikk og pickupvelger dekslene. Tror kanskje du angrer dersom du ikke gjør det.

Eller har du ikke kommet så langt enda :)

Jeps, er planen det, må bare få laget meg en mal først. Har ikke fått kjøpt det enda, og ser at gitarist.no selger (stewmac har ikke). Er det standard gibson mål på disse? Sånn at jeg vet at de passer hvis jeg freser ut før jeg får de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps, er planen det, må bare få laget meg en mal først. Har ikke fått kjøpt det enda, og ser at gitarist.no selger (stewmac har ikke). Er det standard gibson mål på disse? Sånn at jeg vet at de passer hvis jeg freser ut før jeg får de.

Hvis det er deler til Gibson, skal jo det passe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre inneholder for det første lokk til både elektronikk og pu.switch, og er originaldeler. Den første er sikkert uoriginal.

Ja, skulle egentlig skrive 181,- for både pu.switch på den første. Men burde vel passe, selv om det ikke er originalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle egentlig skrive 181,- for både pu.switch på den første. Men burde vel passe, selv om det ikke er originalt?

De er jo laget som og selges som reservedeler til Gibson, så det er i så fall veldig rart hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da er gitaren ferdig lakket. ble vel 10 lag med shellac til sammen tenker jeg. Og jeg har fått begynnt med litt montering. Er veldig usikker på om jeg skal ha plekterplata på eller av. Noen innvendinger til det? Ellers så mangler jeg bare pickupringene og lodde sammen, så er den good to go :)

Her kommer et par kjappe mobilbilder

post-10124-0-81889800-1335104550_thumb.j

post-10124-0-71390700-1335104559_thumb.j

post-10124-0-75080000-1335104570_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.