Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Beater"gitar


amoski

Anbefalte innlegg

Regner med de fleste her inne har en "beater"gitar dvs. en gitar som du ikke er så redd for å bruke,og som tåler litt juling.

de fleste gitarene mine har nok fått sin dose juling, men jeg tror denne har fått mest:

263ghoj.jpg

Gibson Sg Standard 07 mod.

Hvordan ser din beater ut?

Endret av amoski
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakset strat.

Slått av en stor del av treverket i kroppen som ble satt inn igjen og lakket over.

Brukket av flere stemmeskruer så de som sitter der nå er det brukt deler fra mye forskjellig for å sette sammen nye.

Glemt igjen backstage på tur i Nederland og stått ute i regn.

Denne nekter å dø og jeg er blitt glad i den, hatt den siden 94!

DSC01735.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. For the love of God - STOP! :( Jeg får vondt inni meg når jeg ser sånt. Om det bare var noe Kina-skvip, men altså, en føkkings Gibon, a dø? Neineinei

Hva?

Pyse!

Det der ser jeg på som ærlig bruksslitasje. Pleier du å spille gitar i Adams drakt i et rom kledd med madrasser og med lyset avskrudd (vil for all del ikke la finishen fades)?

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke poenget med å ha en gitar en er redd for å bruke, derfor kategoriserer jeg alle gitarene mine som beaters. De kjedeligste musikerne er de som står helt i ro i frykt for å dunke gitaren borti noe :)

De er verktøy for pokker, ikke smykker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakset strat.

Slått av en stor del av treverket i kroppen som ble satt inn igjen og lakket over.

Brukket av flere stemmeskruer så de som sitter der nå er det brukt deler fra mye forskjellig for å sette sammen nye.

Glemt igjen backstage på tur i Nederland og stått ute i regn.

Denne nekter å dø og jeg er blitt glad i den, hatt den siden 94!

DSC01735.jpg

Når jeg ser hva for andre godbiter du har forstår jeg at denne er beatergitaren din.... Lucky you

Men det er jo forskjell på å bruke og gi blaffen i.

Endret av Brekkvasselven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha dette er jo ingenting!

Desverre har jeg ikke Mockingbirden min her akkurat nå så jeg får ikke tatt bilde, men kan jo legge ut dette sålenge:

2011-07-15041232.jpg

(Den er limt sammen igjen nå)

Forøvrig så er jeg ikke veldig forsiktig med alle de andre gitarene mine, bortsett fra ESen som jeg er redd vil knekke i uthulingen ved f-hullene.

Som germaniumkid sa over, dette er ikke smykker, det er verktøy!

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. For the love of God - STOP! :( Jeg får vondt inni meg når jeg ser sånt. Om det bare var noe Kina-skvip, men altså, en føkkings Gibon, a dø? Neineinei

som sagt; alle mine gitarer er "beaters", og det du ser på bildene er brukslitasje etter konserter og øvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke poenget med å ha en gitar en er redd for å bruke, derfor kategoriserer jeg alle gitarene mine som beaters. De kjedeligste musikerne er de som står helt i ro i frykt for å dunke gitaren borti noe :)

De er verktøy for pokker, ikke smykker

Amen to that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke poenget med å ha en gitar en er redd for å bruke, derfor kategoriserer jeg alle gitarene mine som beaters. De kjedeligste musikerne er de som står helt i ro i frykt for å dunke gitaren borti noe :)

De er verktøy for pokker, ikke smykker

Slenger på enda et Amen.

En gitar man har slitt sjøl, type Genuine Road Worn By Myself, det oser Man & Machine, i motsetning til patetisk "Kjøpe-relic".... For ikke å snakke om svette, blod, øl og møkk..... Det er forskjell på en rocker og en gris.... B)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.