Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Beater"gitar


amoski

Anbefalte innlegg

V-gitaren min jeg kjøpte i '94 har fått mye juling. Den er pensjonert nå da. Men den har blitt brukt så mye at den har fått naturlig relic. Mye stasj som er byttet ut i årenes løp også.

Ellers har jeg en LP jr som forrige eier har gitt hjemmelaget relic på. Det første jeg gjorde var å spraye baksiden svart, da 'beltemerkene' var noget i overkant. Den jeg spiller på når jeg skal klimpre litt i sofaen.

Resten av gitarene mine prøver jeg å ta litt vare på. Se galleriet for bilder, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beateren min er en kinaprodusert LP junior-sak i svart med krem binding og Westone- logo, uten at den har noe som helst med det japanske gitarmerket å gjøre. Grumsete bucker i bridge og en veldig rein P-90 i neck. Kjøpt billig for noen år siden. Det var i grunnen en håpløs drittgitar, halsen kunne ikke skrus til ordentlig da nederste del lå oppå pickupringen og strengehøyden blei ekstrem uten båndklirr. Har bytta ut stort sett alt på den bortsett fra bridgePU og tailpiece, pussa bånd og filt her og der, så nå funker den upåklagelig. Har brukt den på omtrent alle innspillingene mine, og har en knalltøff lyd uansett hva man kjører den gjennom. Den har blitt så spesiell at jeg i grunnen er litt redd for den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.