Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva sitter dere å spiller på nå?


ludde

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kom hjem fra budapest ikveld..og har sittet å småspilt litt forskjellig.

Kom på en fin liten melodilinje som jeg kanskje kan bruke til noe..ellers så prøvde jeg å spille litt på Vai's "Warm Regards", men deler av den sangen er vel way out of my reach ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

For tiden øver jeg på en ny teknikk som heter "The Steve Morse Sweep", som går ut på at du skal alternatepicke det du vanligvis skulle ha sweepet. Og jeg skrive riff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
The Steve Morse sweep hørtes ut som noe for meg! Ikke sånn homsete Petrucci-dilldall der i gården nei!

Uansett, øver på Bad Love med Clapton.

Hvis du har lyst så kan jeg godt lage noen øvelser til deg, jeg er enda fersk selv, men klarer helt fint å ordne noe til deg.

xxx er mailen min, hvis du har msn that is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Steve Morse sweep hørtes ut som noe for meg! Ikke sånn homsete Petrucci-dilldall der i gården nei!

Uansett, øver på Bad Love med Clapton.

Hvis du har lyst så kan jeg godt lage noen øvelser til deg, jeg er enda fersk selv, men klarer helt fint å ordne noe til deg.

Roar_Naustvoll@hotmail.com er mailen min, hvis du har msn that is.

Er det ikke bare å spille det man før har sweepet med alternate picking? Jævlig vanskelig, men det låter jo sinnsykt mye tøffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den akustiske prøver jeg å få opp farta på Kansas - dust in the wind (travis picking) og på elkiiiitarn klarte jeg å plukke (nesten helt riktig) Van Halen - Top Gun Theme. Vet det ikke høres ut som noe å skryte av, men jeg er stolt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.