Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Div. Gitarprosjekt.


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Mange takk rocktrond.

Har ikke skjedd mye på dette området. Har for mye annet å henge fingrene i for tiden. Men litt blir det nå innimellom.

SG'en er nå ferdig lakkkert, og må bare poleres før montering (det ble så jeg slipte den ned og lakket den på nytt igjen, ble ikke fornøyd første gangen).

DSC00308.jpg

Holder på med ett par andre gitarprosjekt også, som det kommer bilder av snart. Bla. en akkustisk Super Jumbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da, var denne ferdig. Skal bare la den få litt tid på seg med strengene spent så hallsen får stabilisert seg før jeg gjør de nødvendige justeringene. (inntonasjon, trussrod, action og slikt)

Ble en del knoting med elektronikken siden det ikke er noen åpninger på baksiden for tilkomst der. Så alt må trekkes gjennom hulrommet for bridge-pu'en.

Jeg klarte først å koble feil, måtte da trekke hele greia ut igjen, lodde riktig og trekke det tilbake. Da klarte jeg å røske av ett loddepunkt, så da var det på'n igjen... Men, nå er det bra :)

DSC00321.jpg

DSC00332.jpg

Endret av Airbrusher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

De "lyver" litt disse bildene, siden jeg brukte blitz.

Fargen på kroppen ligner ganske mye på Gibsons gold top, bare med mere metallic i den jeg brukte.

Men jeg la på veldig tynnt, slik at treverket såvidt vises igjennom.

I vanlig lys ser det ut som dekkende lakk fra noen vinkler, og en ser igjennom fra andre vinkler. Blitzen gjør at en ser mer igjennom lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.