Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

B.C.Rich?


Mick

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange er veldig raske til å si at det ene eller det andre ikke er bra saker uten at beslutningene har rot i noen som helst virkelighet. Det er ren og skjær idioti, om gitarene ser ut som makkverk eller statuer fra antikkens Hellas har ingenting med kvalitetene til en gitar å gjøre. Jeg tror mange går glipp av flotte, vidunderlige gitarer, kun fordi visse merker/farger/detaljer skal unngås.

Selv om jeg ikke personlig er en stor tilhenger av PRS, så prøver jeg en PRS hvis jeg ser noe nytt. Jeg peker ikke og ler fordi det står PRS på den. Jeg er også veldig bevisst på mine egne meninger om ting og hva andre kan dra nytte av. Kutt kødd, og kom med noe fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det var rettet mot det jeg skrev så må jeg si at vi begge argumenterer for samme sak. Om noen syns BC Rich er kule og føler at det er en gitar de føler seg komfortable med så har det vel ikke noe å si om andre syns gitarene er harry?

Dessuten, den type musikk som BC Rich passer til har vel uansett så mye vreng at selve lyden av gitaren ikke har så mye å si :roll:

[offtopic] Hva er galt med utseende Paul Reed Smith-gitarene? [/offtopic]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.