Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

B.C.Rich?


Mick

Anbefalte innlegg

hvis det var rettet mot det jeg skrev så må jeg si at vi begge argumenterer for samme sak.

Var ikke rettet mot noen spesielle. To identiske tråder som begge er merkelige bør kommenteres.

Dessuten, den type musikk som BC Rich passer til har vel uansett så mye vreng at selve lyden av gitaren ikke har så mye å si  :roll:

Der vil nok mange være uenige med deg. Det kreves et fundament for å få god vreng også, ikke uten grunn at mange heller kjøper en USA BC Rich istedet for en billigere Korea.

[offtopic] Hva er galt med utseende Paul Reed Smith-gitarene? [/offtopic]

Smak og behag! ;) Men som jeg har sagt mange ganger før, utseendet betyr ikke så mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okei, skal med lysets hastighet innrømme det at når det kommer til gitarmateriale og slikt så har jeg ikke mye peiling. For meg er slipknot og slikt mest bråk, og derav kom den digresjonen min om vreng.

Eneste tipset jeg med hånden på hjertet kan gi; hvis du ser en gitar du liker, prøv den og kjenn om den vil bli din venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Ibanez har jo aldri produsert noen harry gitarer ;)

Må få utfordre deg til å nevne eksakte modeller fra Ibanez som er harry. Og i tillegg nevne noen merker som ikke har laget harry modeller. ;) Feiger vel ut tenker jeg...

guitars_jem77_01.jpg

Stort mere harry gitar enn det der får du vel ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her må det nok inn en definisjon på harry. Må i tillegg regne med at Agg er litt misunnelig, da han selv gjerne vil ha en slik ren og pen gitar, men det får han nok ikke lov til i det bandet han spiller. ;)

Det er jo en så streit gitar som du kan få det, det eneste som skiller den fra andre modeller er håndtaket. Selv om også andre merker har det.

Vi må nok slå oss til ro med at Agg kun er ute etter å provosere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, på tide å få tråden on-topic igjen....

mick: jeg har ikke prøvd den gitaren, men hvis du liker slipknot (noe du sannsynligvis gjør) så ville jeg kjøpt den. fordi du får den i en sånn start pakke, og fordi det er en utrolig stilig gitar i den genren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.