Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ville det vært en ide med vinterens Tubescreamer-løft?


Anbefalte innlegg

Skammer meg over at jeg ikke har fått tid til å lodde sammen min ennå..

Men tenkte jeg skulle la den være grå og kjedelig jeg.. Da ser den mer "DIY" ut :P

Sikkert like greit.

Biltema-lakken flasser av hvis man ser litt hardt på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

screamer.jpg

Loztboy, har du batteri i screamer boksen din?

Fatter ikke hvordan det skal bli plass til alt inni der...

Hvor har du satt kretskortet, og eventuelt batteriet?

Det som er vanlig er å legge batteriet under der hvor det står screamer, og plassere kretskortet under potene.

Kommer hjem fra Rhodos i morgen kveld, og skal sluttføre en screamer på mandag, så jeg kan jo ta noe bilder.

Ja, det er trangt, men det er egentlig ikke noe problem. Jeg har fått det til, men uten dip-switchene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det Hank sier.

Jeg har batteriet under der det står screamer og kretskortet ligger under potmeterne.

Det ble veldig trangt. og jeg måtte file vekk kantene på bunnplata der kretskortet ligger :)

Jeg er i gang med en til, den skal kun ha asym/sym switch og lages til å være ts808 permanent, med JRC4558D chip.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det Hank sier.

Jeg har batteriet under der det står screamer og kretskortet ligger under potmeterne.

Det ble veldig trangt. og jeg måtte file vekk kantene på bunnplata der kretskortet ligger :)

Jeg er i gang med en til, den skal kun ha asym/sym switch og lages til å være ts808 permanent, med JRC4558D chip.

http://www.banzaimusic.com/Tube-Screamer-Chip-Tuning-Set.html

laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min screamer-pakke ankommet! Lå i postkassa i går morges :)

Dette høres sikkert helt tett ut å spørre om, men det er ikke noe problem å lodde alt sammen før det settes inn i boksen? For alt jeg vet skal det sikkert gjøres slik, men har aldri vært borti noe sånt før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.