Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp...!!! Først Vai i G-streng, nå dette


katarsis

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hoho :lol:

Gnome sa:

Her vi jo oppfinneren og den største utøveren av den musikksjangeren de fleste her går rundt og hører på...

Ha ha ha. Glad jeg ikke er en del av den gjengen. Alle som hører på Vai, Satriani og resten av den k** gjengen der hører ikke på musikken fordi den er bra! De hører på musikken fordi utøverene er flinke :lol:

Hørt på fest:

"Åh! Sett på Crystal Planet!! Jeg bare MÅ høre på Crystal Planet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for å være litt seriøs her. Den forrige posten var kanskje litt hardt og ta i...

Det har blitt sagt før, men jeg er grusomt lei av mennesker som betrakter Vai som en gud nærmest (se petrucci-solo, centurion innlegg om vai).

Men, kanskje det ikke er så rart når Steve Vai er helt gitar. Skal vedde på at når han skulle legge seg, holdt han gitaren rundt kroppen. :)

Fyren har øvd sinnsykt mye for å si det sånn...

Unnskylder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er uten tvil den teiteste posten jeg har vært borti . Den er værre enn alle til Hans ' date=' Complex , Euph og mine til sammen , ganget med 2..[/quote']

Vennligst ikke nevn meg i sammenheng med noen av de tre nevnt i din post.

"Jeg har gått skole, så jeg har lov til å si hva jeg vil."

- Fritt etter Nilsefix om Mute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør som han vil så lenge dere moderatorer tilater det..

Petrucci skrev dette ' date=' vet ikke åssen man koder inn navnet hans jeg ..

Men ; som alt annet Pet Rucci , detta har ikke du peil på .. Du syntes LÆREGUTTEN er best . Da har du bæsja i feil ruccola for å si det sånn . Det funker bare ikke .. Han ekke bra nok ...

Og , angående "du får som du gir" .. tror du ikke jeg ler meg ihjel ? hehe .. Dermed ; du får , jeg ler ENDA mer når jeg skal få tilbake .. veldig bra deal syntes jeg[/quote']

Du gjør deg selv bare mer og mer latterlig. Snakker jo drit om alle bortsett fra deg sjøl og Vai. Hvis du påstår at du ikke er en sånn mega dust av dimensjoner i det virkelige liv, hvor kommer det fra da ? Ja, akkurat ja, fra den trangsynte lille hjernen din. Med andre ord, du vet du ikke kan leve det ut der for da hadde du blitt slått helseløs. Ang JP. Hvor mange ganger må jeg si det!! Jeg DRITER en laaaaaaaang kabel i hva du måtte mene om han. For meg er han gud som ingen kan røre.

Du vil skjønne etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.