Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp...!!! Først Vai i G-streng, nå dette


katarsis

Anbefalte innlegg

Det er så mange som driver å gnåler med at Vai ser homo ut . Skjønner ikke det ... Syntes mange av klærne osv han har er jævli kult .. Var ille på 80-tallet , ja , men det var nok et krav å være stygg for å være med i DLR band :D hehe .. er enig i at Vai har stil .. er hypp på å få tak i hals-kjedet hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og det største plusset , han kan spille bra soloer , OG skrive bra riff .. ikke bare en av delene

Etter din mening, altså...

Ellers synes jeg Petrucci er langt bedre som låtskriver enn Vai noensinne har vært. Smak og behag, selvsagt, men jeg synes Petrucci har skrevet langt fler minneverdige sanger enn Vai. Dessuten har de få minneverdige av Vais sanger en tendens til heller å være minneverdige soloer over litt mindre minneverdige backing-tracks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden når ble vai heroin vrak. Han har aldri gått på noe stoff .. han drekker nesten ikke engang .. Og det største plusset ' date=' han kan spille bra soloer , OG skrive bra riff .. ikke bare en av delene[/quote']

Du skal få lov til å mene det, men jeg ser ikke på Vai som den helt store riff-kongen, når det kommer til slikt er Petrucci så overlegen av Vai kan gå å legge seg.

Og solomessig kjenner jeg flere som liker soloene til Petrucci bedre enn Vai's enn de som mener det motsatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde nesten forby diskusjoner som involverer : Vai, Malmsteen og Petrucci, for er det en annen ting bortsett ifra at RBK vinner serien hvert år er det at bare noen hinter til ett av disse tre navnene så blir det krangel (ofte så bustene fyker) :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde nesten forby diskusjoner som involverer : Vai' date=' Malmsteen og Petrucci[/quote']

Veldig enig, problemet er jo, hva har vi igjen å diskutere. Her vi jo oppfinneren og den største utøveren av den musikksjangeren de fleste her går rundt og hører på... :D

Ellers, mange kan kalle Vai genial på riff, men opp mot Petrucci, som jo er hans motstykke i denne diskusjonen, ligger han dårlig ann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.