Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som husker


Audun

Anbefalte innlegg

Så en livevideo med han.

Wannabe Malmsteen og Blackmoreklone, grusomt :lol:

Klone var å ta i. Fullstendig tone og sjel-løst... Husker han var relativt "hot" en gang på tidlig '90. Verden ville bedras den gang også... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei vinlyskive liggende på loftet - med no hodeskaller og greier om jeg ikke husker feil. Den gjorde ikke et varig inntrykk i alle fall.

Den husker jeg også! Heldigvis har jeg den ikke... :lol: Var det en samling av power-ballader el. noe sånt? Mulig den coveren jeg postet var på den plata? :rolleyes:

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pell har en vibrato som får Hammett til å høres ut som B.B. King. Imponerende.

hahaha! Du har rett. Han høres ut som en soveromsgitarist som har funnet et 80s powerballad-backing på nett :lol:

Castor:

Første kommentaren jeg leste på den videoen avslutter på følgende måte:

"If anyone knows this asshole, tell him I want my $8.00 back for buying this disaster back in 92'" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! Du har rett. Han høres ut som en soveromsgitarist som har funnet et 80s powerballad-backing på nett :lol:

Ikke imponerende, helt enig. Men det gjør jo at selv en soveromsgitarist som meg føler seg litt bedre. Kan man gi ut plate med den standarden på gitarspillet, så er vel ikke min nærmest geriatrisk rustne fingerhacking på halsen så gal heller. ;)

Føler jeg kan få til alt han gjør, ihvertfall. Det er jo bare litt repetisjon og øvelse som skal til, så kan jeg sikkert gjøre det uten mine vanlig feilskjær innimellom også.

Det er håp så lenge liket fiser.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axel Rudi Pell? Grusomme greier.. Tysk ventelig? Det er det jeg alltid har sagt, tyskerne ligner mest på øst-europeere når det kommer til "moderne" musikk. Det blir noe "polsk danseorkester" over det de gjør nesten uansett.

Men merkelige plater er det jo laget noen av.. Denne f.eks:

dan-betzer_1176955a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.