Web Analytics
Jump to content

Noen som husker

Audun
 Share

Recommended Posts

Så en livevideo med han.

Wannabe Malmsteen og Blackmoreklone, grusomt :lol:

Klone var å ta i. Fullstendig tone og sjel-løst... Husker han var relativt "hot" en gang på tidlig '90. Verden ville bedras den gang også... :D

Har ei vinlyskive liggende på loftet - med no hodeskaller og greier om jeg ikke husker feil. Den gjorde ikke et varig inntrykk i alle fall.

Den husker jeg også! Heldigvis har jeg den ikke... :lol: Var det en samling av power-ballader el. noe sånt? Mulig den coveren jeg postet var på den plata? :rolleyes:

Edited by Audun

Tror jeg har en låt av ham på en dobbel samlelp fra Music for Nations (Plateselskapet som virkelig presenterte ny metal for en mannsalder siden) Kan ikke huske den låta, men husker jeg ble rimelig hekta på Savatage og Q5 som også var representert på samme skiva......

Pell har en vibrato som får Hammett til å høres ut som B.B. King. Imponerende.

hahaha! Du har rett. Han høres ut som en soveromsgitarist som har funnet et 80s powerballad-backing på nett :lol:

Castor:

Første kommentaren jeg leste på den videoen avslutter på følgende måte:

"If anyone knows this asshole, tell him I want my $8.00 back for buying this disaster back in 92'" :D

hahaha! Du har rett. Han høres ut som en soveromsgitarist som har funnet et 80s powerballad-backing på nett :lol:

Ikke imponerende, helt enig. Men det gjør jo at selv en soveromsgitarist som meg føler seg litt bedre. Kan man gi ut plate med den standarden på gitarspillet, så er vel ikke min nærmest geriatrisk rustne fingerhacking på halsen så gal heller. ;)

Føler jeg kan få til alt han gjør, ihvertfall. Det er jo bare litt repetisjon og øvelse som skal til, så kan jeg sikkert gjøre det uten mine vanlig feilskjær innimellom også.

Det er håp så lenge liket fiser.

Edited by sarge

Axel Rudi Pell? Grusomme greier.. Tysk ventelig? Det er det jeg alltid har sagt, tyskerne ligner mest på øst-europeere når det kommer til "moderne" musikk. Det blir noe "polsk danseorkester" over det de gjør nesten uansett.

Men merkelige plater er det jo laget noen av.. Denne f.eks:

dan-betzer_1176955a.jpg