Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jenter og gitar!


Anbefalte innlegg

tenkte på en liten ting.. jenter blir som sagt veldig "facinert" av gutter som spiller gitar..hehe.. hvem sanger ville da dere spilt for jenter..? si på en fest for eks.  

yeah babe

Ingen. Jeg tåler ikke jenter som blir fascinert av at du kan spille gitar, synge, klatre, at du har rykte på deg, at du kan slåss, sånne ting...

Du er jo ikke noe å se på da, men spille gitar kan du, så jeg ligger med deg jeg

Horegutt skal jeg pent innrømme at jeg er, men til og med det der blir for horete og drøyt for meg ass...

Sorry at jeg måtte svare på Rino Thue måten 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hull er hull sier nå jeg, men jeg tror ikke noen jente ville ligget med noen de syns var stygge bare fordi de spiller gitar, det er nødt å være en sammenheng mellom interesser og utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hull er hull sier nå jeg, men jeg tror ikke noen jente ville ligget med noen de syns var stygge bare fordi de spiller gitar, det er nødt å være en sammenheng mellom interesser og utseende.

Tror ikke det er utseende som har skaffet Gene Simmons de flere tusen liggene han har hatt ihvertfall..

Er forøvrig dypt imponert over alle de "voksne" kommentarene i denne tråden her.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hull er hull sier nå jeg, men jeg tror ikke noen jente ville ligget med noen de syns var stygge bare fordi de spiller gitar, det er nødt å være en sammenheng mellom interesser og utseende.

Tror ikke det er utseende som har skaffet Gene Simmons de flere tusen liggene han har hatt ihvertfall..

Er forøvrig dypt imponert over alle de "voksne" kommentarene i denne tråden her.. :oops:

Han har ikke fått seg de liggene fordi han er god på gitar, men fordi han er en kjendis, litt forskjell der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hull er hull sier nå jeg, men jeg tror ikke noen jente ville ligget med noen de syns var stygge bare fordi de spiller gitar, det er nødt å være en sammenheng mellom interesser og utseende.

Tror ikke det er utseende som har skaffet Gene Simmons de flere tusen liggene han har hatt ihvertfall..

Er forøvrig dypt imponert over alle de "voksne" kommentarene i denne tråden her.. :oops:

Han har ikke fått seg de liggene fordi han er god på gitar, men fordi han er en kjendis, litt forskjell der!

Han ble kjendis fordi han var flink til spille (bass)gitar! Ikke store forskjellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre... :roll:

Spiller da ingen rolle hvor mange han har pult.. Jenter blir facinert av gitar.. Det betyr ikke at de puler deg så fort du har spilt tears in heaven, men det kan hjelpe deg til å få en bilett inn i jentas liv.. Så får vi se om hun puler deg senere...

Slutt på denne tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hull er hull sier nå jeg, men jeg tror ikke noen jente ville ligget med noen de syns var stygge bare fordi de spiller gitar, det er nødt å være en sammenheng mellom interesser og utseende.

Tror ikke det er utseende som har skaffet Gene Simmons de flere tusen liggene han har hatt ihvertfall..

Er forøvrig dypt imponert over alle de "voksne" kommentarene i denne tråden her.. :oops:

Han har ikke fått seg de liggene fordi han er god på gitar, men fordi han er en kjendis, litt forskjell der!

Han ble kjendis fordi han var flink til spille (bass)gitar! Ikke store forskjellen!

neinei, men da er det jo ikke direkte så forskjellen er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Å herre... :roll:  

Spiller da ingen rolle hvor mange han har pult.. Jenter blir facinert av gitar.. Det betyr ikke at de puler deg så fort du har spilt tears in heaven, men det kan hjelpe deg til å få en bilett inn i jentas liv.. Så får vi se om hun puler deg senere...

Slutt på denne tråden..

Så spørs det om sex er det aller viktigste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

stort sett det meste av john mayer, gutten er jo sjefspus number uno.. særlig your body is a wonderland og neon.. får du deg ikke no da kan man bare gi opp er det noe annet som er riv ruskende galt..

da må man nåkk ty til noen av jokkes sjekktriks;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett det meste av john mayer' date=' gutten er jo sjefspus number uno.. særlig your body is a wonderland og neon.. får du deg ikke no da kan man bare gi opp er det noe annet som er riv ruskende galt..

da må man nåkk ty til noen av jokkes sjekktriks;)[/quote']

Tro meg, Jokke sine sjekketriks fungerer _IKKE_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett det meste av john mayer' date=' gutten er jo sjefspus number uno.. særlig your body is a wonderland og neon.. får du deg ikke no da kan man bare gi opp er det noe annet som er riv ruskende galt..

da må man nåkk ty til noen av jokkes sjekktriks;)[/quote']

Tro meg, Jokke sine sjekketriks fungerer _IKKE_.

Det kan jo godt være du er stygg som fy da :mrgreen:

Men ikke mist motet, ta en papirpose over hode og prøv igjen.

Lykke til Frankensttein :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.