Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jenter og gitar!


Anbefalte innlegg

jeg ville gått for led zeppelin med Stairway to heaven' date=' dro noen damer på den ja :wink:[/quote']

Forresten noen som har sett innslaget fra et talkshow der Dave Grohl og trommisen spiller Stairway to heaven? Rocker skikkelig bra til å være en tomannspresentasjon av sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er venskelig å spille for å inponere meg i alle fall. Da er sjansen størst for at du driter på draget. Men om man bare spiller uasnett liksom, så er d jo greit. Jeg har faste tider jeg øver til, og om noen kommer i de tidene, må de bare vente til jeg er ferdig. Om jeg er til en som har gitar så spør jeg om han kan spille noe til meg om jeg har lyst til å høre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er venskelig å spille for å inponere meg i alle fall. Da er sjansen størst for at du driter på draget. Men om man bare spiller uasnett liksom, så er d jo greit. Jeg har faste tider jeg øver til, og om noen kommer i de tidene, må de bare vente til jeg er ferdig. Om jeg er til en som har gitar så spør jeg om han kan spille noe til meg om jeg har lyst til å høre noe.

I dont gettit..?

Om jeg setter meg i en hvilkensomhelst setting og spiller favorittlåta di strøkent, blir du ikke litt imponert engang..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Stort og Svart av DumDum Boys er en vinner, tro meg :P

Ellers er det ingen hemmeligheg at det mange jenter vil ha er musikk. Ikke nødvendigvis den mest sleskete Toto kjærlighetsvisa, eller en eller annen sviske, men pen musikk.

Spill ett eller annet rolig, det funker som regel det

Og for all del, hvis en jente spør deg om å spille en sang slik at hun kan synge den, gjør alt for å få tak i akkordene (om du ikke kjenner de fra før)

Det er altfor kjipt å sitte med en gitar, også kommer en dritfin jente bort til deg og spør "kan du spille den sangen" og vil synge til, at du ikke kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.