Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny adapter til Whammy


The Edge

Anbefalte innlegg

En hvilken som helst musikkbutikk... :P

Ingen i Norge som har sånt inne på lager (de som har sånt på lager m å i såfall være gale, for det er noe du selger maks 1 gang hvert 3. år, og alle må bestille fra EM Nordic (hvis det er Digitech-whammy-strømforsyning du er ute etter).

Beklager det ukonkrete svaret, men prøver å oppdra folk til å forstå at instrumentbutikk er et service-yrke der man kan skaffe hva som helst, og det er ikke bare det som er tilgjengelig i nettbutikken til en bedrift til enhver tid som finnes på lager (en av grunnene til at butikken min, backstage musikk forløpig ikke har nettbutikk, hvis du har en, men ikke har alle varene der tror folk at du kun har det som er søkbart i nettbutikk).

Bare spør hvis du lurer på veiledende pris, om EM nordic har det på lager, hva som er modellbetegnelse e.l. så finner jeg det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en på Riff i Oslo for et par uker siden, de hadde faktisk på lager.

Uansett opplevde jeg god service da ekspeditøren selv foreslo å ta en fra pakningen til en Whammy, og bestille en ny til den istedet for at jeg skulle vente.

Riff er en musikkbutikk som er eid av Em Nordic, så det er logisk at de har mye tilbehør tilgjengelig fra EM nordic. :)

takk for svar ;)

Har ikke tilgang på instrumentbutikk i nærheten av der jeg bor, så derfor er det bestilling på nettet som er aktuelt.

Så, Morten Larsen, jeg lurer på pris ja :P

Jeg fant faktisk ut at jeg også har en på lager nå jeg også, så kan få sendt i dag hvis du vil, send i såfall PM. Den koster 295,- og heter PS0913B-230 på fint. :)

Noe mer du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.