Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

strømforsyning


jealei

Anbefalte innlegg

heisann, jeg bruker for tiden en sånn 1 spot opplegg, og det funger jo fett det, men jeg har nå skaffet meg en whammy som bruker litt anderledes strøm, så jeg tenkte at jeg skulle skaffe en strømforsning til alle pedalene mine, jeg har sett på fueltank classic og den virka veldig ideel siden denne både har 9v dc og 12 ac som whammyen trenger, det som er litt dumt er at 9v utgangene ikke er isolert, finnes det noen strømforsyninger som er isolerte og har 12v ac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst å bruke DigiTech Whammy med noe annet enn eget adapter uansett, jævelen krever vel minst 1300mAh.

Ca 800 mA / 0,8 A er den vel opgitt til å max trekke. Noe som jo er historisk voldsomt for en pedal. Det er faktisk like mye strøm som 130 gjennomsnittlige vrengpedaler bruker det gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 800 mA / 0,8 A er den vel opgitt til å max trekke. Noe som jo er historisk voldsomt for en pedal. Det er faktisk like mye strøm som 130 gjennomsnittlige vrengpedaler bruker det gitt..

WH4 trekker er oppgitt å trekke 1300 mA, er kanskje en eldre modell som trekker 800...?

Så strømforskyning som leverer 1 A er litt i minste laget. Selv bruker jeg originalstrømforskyninga til whammy'n pluss ei strømforskyning til alle andre pedaler. Med litt velcro på sjølve adapteret til whammyen så holder den seg på plass under transport, så slipper jeg å måtte plugge det inn og ut av whammy'n for hver gang. Trengs jo et ekstra stikkontaktuttak, men dette er sjeldent et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WH4 trekker er oppgitt å trekke 1300 mA, er kanskje en eldre modell som trekker 800...?

Så strømforskyning som leverer 1 A er litt i minste laget. Selv bruker jeg originalstrømforskyninga til whammy'n pluss ei strømforskyning til alle andre pedaler. Med litt velcro på sjølve adapteret til whammyen så holder den seg på plass under transport, så slipper jeg å måtte plugge det inn og ut av whammy'n for hver gang. Trengs jo et ekstra stikkontaktuttak, men dette er sjeldent et problem.

Nå har ikke jeg oversikt over alle versjonene av den pedalen akkurat, men på den versjonen de selger nå er pedalen oppgitt til å trekke 820mA max selv om strømforsyningen som medfølger kan levere 1300mA

Edit :

Sjekket noen bilder på nettet nå, ser det er litt variasjon med modell osv. Noen er ganske riktig oppgitt til 1,3A. Uansett det står stemplet på pedalen ved DC plugg bøssingen, så da får hver mann sjekke sine behov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.