Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Case of Conspiracy - tips til miksen?


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

God dag!

Har assistert eit band til nokre kompisar av meg, "Case of Conspiracy" med litt innspeling. Eg er heilt fersk når det kjem til miksing, så det eg er ute etter er heilt grunnleggande feil eg gjer. :)

Kva er feil, og kva er bra med denne miksen? Alt av gitar og bass er spelt inn med Axe FX, vokal med SM57 og trommene med EZdrummer. Skal spela inn skikkelege trommer så snart trommisen deira får seg eit kurant trommesett.

Her er songen, altså den foreløpige miksen, mp3 i 192kbps:

http://tore.thedigitalline.com/hateatfirstsight.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres rimelig bra ut. Om det hadde vært min låt ville jeg bedt om å få dempet bassgitaren ørlite grann, samt om å få tatt bort 1-2db i det aller lyseste frekvensområdet på hele miksen.

Må legge til at jeg kun har lyttet til pc`n med hodetelefoner. Hjemmestereoen eller bilstereoen for den del kan gi et helt annet inntrykk.

Det som kjennetegner en god miks og produksjon er, i mine ører, en som låter bra uansett avspillingsmedier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje seie noko spesielt om balansering ettersom eg høyre på headsettet mitt.

Personleg så er det ikkje så mykje eg kan legge til; eg ville kutta mykje av bassen og litt bassmid av rytmegitarane. I det siste har eg begynt å kutte nesten alt det finst av bass på EQn til gitarane og funne ein skikkelig fin basslyd til bassgitaren. Eg syns du tok godt i bruk panning med vokal og dobbling av gitarane.

Du vil kanskje også senke lydnivået på cymbalane på EZDrummer og heller ha på ein sluttkompressor på master-ut-sporet. Man vil gjerne at musikk fra denne stilarten skal være litt oppi trynet på tilhøyraren, så begynn med å ha fullt på knee og ratio og jobb deg nedover med tresholden og gain. Du vil også til slutt ville sluttjustere på både knee og ratio.

Sist men ikkje minst, prøv ut fleire ting! Det finst ikkje noko anna fasit enn at om du synst det høyrast bra ut, så høyrast det bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine ting, Tore!

Jeg savner litt mer "kick" i slagverket. Mer basstromme! Lek litt med EQ på den.. finn ut hvor bunnen ligger, kanskje rundt 70-100 Hz? det ligger også et slags "kick" litt høyere, et eller annet sted mellom 2-5 kHz kanskje, jeg husker ikke helt hvor det vanligvis ligger. Men du skal kanskje spille inn trommene skikkelig, så da er det ikke så nøye enda.

Pass på å la alle instrumentene få sin plass i miksen. Sjekk for eksempel at bassen har sine respektive frekvenser, at ikke gitaren tar for mye av dem. Ellers, hva har du gjort med vokalen? Jeg ser for meg at det kunne blitt kult med en plate-klang. Ikke at jeg har peiling på sjangeren i det hele tatt da. Har du kompressor på?

Og til slutt: slags programvare bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for svar folkens!

Skal spela inn ekte trommer, så orker eigentleg ikkje stressa så mykje med oppsett av EzDrummer endå. :) Eg bruker Reaper. Det er klang på vokalen, i mi meining akkurat nok til at det ikkje kludrar til miksen, og det er kompressor på den. Men eg må seia at eg saknar litt "punch" i vokalen og til tider.

Har gjort så godt eg kan for å få gje kvart instrument sin plass i miksen, men det er jo jammen ikkje lett. :P Har kutta mykje meir i bassområdet på gitaren, og skrudd ned bassgitaren litt, alt vart mykje tydeligare no.

Kjutte: ingen i bandet har meir enn kanskje 1-2 års erfaring med instrumenta sine, så om eit år til eller to så er nok alt i fin stand mtp timing og slikt. ;) Har du ei meining om miksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for svar folkens!

Skal spela inn ekte trommer, så orker eigentleg ikkje stressa så mykje med oppsett av EzDrummer endå. :) Eg bruker Reaper. Det er klang på vokalen, i mi meining akkurat nok til at det ikkje kludrar til miksen, og det er kompressor på den. Men eg må seia at eg saknar litt "punch" i vokalen og til tider.

Har gjort så godt eg kan for å få gje kvart instrument sin plass i miksen, men det er jo jammen ikkje lett. :P Har kutta mykje meir i bassområdet på gitaren, og skrudd ned bassgitaren litt, alt vart mykje tydeligare no.

Kjutte: ingen i bandet har meir enn kanskje 1-2 års erfaring med instrumenta sine, så om eit år til eller to så er nok alt i fin stand mtp timing og slikt. ;) Har du ei meining om miksen?

Hvordan har du skrudd kompressoren?

Er det mye dubbing av vokal? Kan være gøy å lage for eksempel to spor, ett som er "skittent" med kanskje litt vreng på, bak i miksen, og et cleant lenger fremme i miksen (ikke at vokalisten synger "clean" akkurat). Blending er gøy!

Jeg synes også du kan hente frem litt mer i gitarene.. det mangler kanskje bittelitt topp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt å ta tak i, men vanskeleg å gje spesielt gode heilheitstips når trommene er såpass tamme (hoho). Spel inn med skikkelege trommer og legg ut på nytt. Det viktigaste for å få bass-gitar til å høyrast bra ut er at det er tight spelt, spesielt i slik musikk. Er dei litt utighte i forhold til kvarandre misser ein masse punch, som ein ikkje kan skru tilbake. Anten må dei bruka fleire takes, eller du må finna fram saksa og ei kanne med kaffi.

Basslyden høyrest litt ullen ut. Leik med smale Q-cuts for å finna problemfrekvensar, og hiv dei vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.