Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Loztboy


Loztboy

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Dette har skjedd:

Jeg har i det siste gått og tenkt på om jeg skulle fått meg en footswitch til av/på FAT på min Fender Blues Junior. I går kom jeg pluttselig til å tenke på en annonse som Loztboy hadde i mai, vedrørende en selvlagd Mini Tap Tempo pedal i fyrstikkboksstørrelse. Hjemmelagd er kult og størrelsen er perfekt. Sendte avgårde en PM til Mr. Loztboy med pørsmål om denne ville funke som on/off switch. Han var usikker, og en naturlig følge er å spørre eier om hvordan ampen hans fungerer. Han skjønte nok tidlig i korrespondansen at det var lite hjelp i meg. Sorry Loztboy. Han tok da saken i egne hender, og sjekka dette ut for meg. Seinere på dagen fikk jeg PM om at han har sjekka opp, og hadde bestemt seg for å bygge om pedalen. I dag tidlig fikk jeg ny PM med et spørsmål om jeg kunne teste en ting for han. Den var godt beskrevet, så dette klarte jeg. Noen timer seinere fikk jeg ny PM om at pedalen var bygd om og sendt. Jeg fikk i tillegg en retur deal. Funker det ikke, send tilbake.

Dette er imponerende. Om med tanke på prisen, sitter nok mannen igjen med utrolig liten fortjeneste. Samme pris før som etter ombyggning. Takk Loztboy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 9 months later...

Loztboy hadde en pedal til salgs som jeg var veldig interessert i, men jeg hadde ikke penger på det tidspunktet så jeg spurte om han kunne holde den av til meg til jeg får lønn i slutten av måneden. Det gjorde han, og mere enn det skal jeg si dere!

Han sendte meg pedalen som brevpost (godt innpakket), lenge før han i det hele tatt har mottatt betaling! Pedalen er dønn strøken og alt originalt følger med! Jeg har fortsatt ikke betalt i det jeg skriver denne feedbacken, men det er det første jeg skal gjøre når jeg får lønna mi!

Kjempe handel! Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.