Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

2010


3C5!EdCRAPeI

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter at Symphony X har bytta selskap til Nuclear Blast, så er jeg meget spent på hva vi får høre derifra til våren. Planen er jo at plata skal komme på våren engang og plata skal etter sigende straks være ferdiginnspilt. Nå er jo Ikke SX kjent for å være lynsnare med tanke på å lage/få ut albuma sine, men denne gangen har jeg trua. Så om det ikke blir Europa-turne, så blir det en snartur over dammen for å gå på konsert. Så mitt største håp neste år er at plata kommer ut, og at jeg får dratt på en konsert.

Ellers kommer Tellus Requiem med plate neste år. Det blir vannvittig, og hvis alt går etter planen her så er det meget store ting på gang. Og kanskje en overraskelse også? :) Verdt å føge med til neste år ihvertfall, uten tvil!

Endret av Beia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det går bra med Tellus, så skal jeg i hvert fall rippe på Hektoen for at han spiller gay ass power metal. Haha!

Dyktige karer. Får håpe ting går bra!

Ja, det må du gjøre! Hahaha, hadde egentlig ikke trudd han ville spille sånn. Hektoen er jo oppvokst med death og blackmetal, men man tager hva man haver. Nå har han jo to andre band så vidt jeg vet, Grown Into Nothing, og Chton. Han spilte jo i Yezidi tidligere og. Synd at det ble lagt ned, for det var saker.

Hva skjedde med Macrocromat? Hvis det var det det het nå da.. :) Husker han ringte meg for å høre om han skulle ringe deg for audition.

Ja, dritartig at det ser ut til å bli store saker ut av Tellus. Dette er jo virkelig min stil, så hadde vært kult om gutta får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ei såkalt bandhore tror jeg. Lærer i hvert fall mye av å spille forskjellige stilarter!

Monochromat. Nei, det skjedde ikke noe med begge banda vi prøvde å stable. Med låtskriver som går lei av låter/riff et par uker etter de er skrevet, blir det vanskelig.

Er i tillegg lei metal og fått mer og mer sansen for å electronica, så blir det enda vanskeligere. Kanskje en gang i framtiden. Spilte faktisk inn en demo ikke lenge etter at Hektoen ble med.

Men ble lei og gadd aldri å gjøre ferdig vokal og gi det ut. Haha!

Ja, de ligger bra an i hvert fall. De tekniske ferdighetene er det iallfall ingenting å si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til nytt album fra Manifest. Gleder meg vilt.

Håper også at Antares Predator utgir skiva si.

Ellers er det vel en haug av releaser på electronica-fronten jeg ser fram til, som jeg ikke vet av enda.

Dog ser jeg aller mest fram til nytt album av Eisley \o/

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KISS til Trondheim og Oslo, og ny KISS live dvd fra Detroit 2009 til sommeren!

det blir jævlig digg!

gleder meg også til Von Raven gir ut plate jeg,den skulle vel komme ut på nyåret en gang?

synes de var bra jeg :)

ellers tror jeg det blir et bra musikalsk år. begynner jo på videregående etter sommeren,så kanskje jeg også her får starta et band? vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Platen kommer ikke før 2010 men av en eller annen grunn sitter jeg å hører på den nå...(den SKAL kjøpes)

Fear Factory - Mechanize

Fy faen så rått, kommer til å bli i topp 5 av 2010`s album, garantert!

\m/

EDIT:

Der var den bestillt!

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Jeg har en Peavey Valveking røramp. men plutselig virker ingen knapper, hverken volum eller tone kontroller. Men det er fortsatt lyd i den? Hva er feil? noen tips fra dere mottaes med takk. mvh Jan .  
    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.