Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

2010


3C5!EdCRAPeI

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jævlig spent på den nye High On Fire-plata.

Down har snakket om live-dvd siden 2006, men nå har de faktisk SAGT at den skal komme ut. krysser fingrene.

vurderer å dra på Hellfest neste år. har ihvertfall lyst til å få med meg Black Cobra live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy Talent-konsert? Hvor? Når?

Ellers var A matter of Life and Death MINST like bra som Brave New World, selv om jeg kan gå med på at Dance of Death ikke var veldig bra.

Noen kommenterte også RHCP oppi her. Har de bekreftet noen ny plateutgivelse kommende år? Er ikke oppdatert i det hele tatt, og tar stort sett bare turen innom platekompaniet noen ganger i måneden for å se om det har skjedd noe nytt siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Symphony X har bytta selskap til Nuclear Blast, så er jeg meget spent på hva vi får høre derifra til våren. Planen er jo at plata skal komme på våren engang og plata skal etter sigende straks være ferdiginnspilt. Nå er jo Ikke SX kjent for å være lynsnare med tanke på å lage/få ut albuma sine, men denne gangen har jeg trua. Så om det ikke blir Europa-turne, så blir det en snartur over dammen for å gå på konsert. Så mitt største håp neste år er at plata kommer ut, og at jeg får dratt på en konsert.

Ellers kommer Tellus Requiem med plate neste år. Det blir vannvittig, og hvis alt går etter planen her så er det meget store ting på gang. Og kanskje en overraskelse også? :) Verdt å føge med til neste år ihvertfall, uten tvil!

Blir meget spennende å se hva SX disker opp med.Jeg begynte å like dem nå i sommer,og det er det bandet jeg har hørt mest på denne høsten.

Håper de har lagt litt mer vekt på keyboard enn de gjorde på Paradise Lost,og at de heller satser mer på "prog" enn "tunge metalriff",if u see what I mean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kommenterte også RHCP oppi her. Har de bekreftet noen ny plateutgivelse kommende år? Er ikke oppdatert i det hele tatt, og tar stort sett bare turen innom platekompaniet noen ganger i måneden for å se om det har skjedd noe nytt siden sist :)

Chad Smith har sagt at de i Oktober i år kom sammen i studio igjen og at de regner med å komme med noe på høsten neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til The big four konserten på Sonisphere i Praha til sommern. Første gang Megadet, Slayer, Anthrax og Metallica spiller sammen. ( Selv om jeg mest sannsynlig dropper sistnevnte etter å ha sett den nye dvd'en fra Frankrike).

Av plater så gleder jeg meg til nye Symphony X, Mutiny within ( überfett nytt band). Det ryktes til og med at Megadeth kommer med nytt album i slutten av 2010, det må jo bli et høydepunkt. Down kommer vel også med ny skive. Ellers er jeg ikke oppdatert på så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.