Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk ja!!


slabben

Anbefalte innlegg

  • Svar 5,5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff' date=' angående DT's cover av Master Of Puppets. Jeg holdt på å spy når jeg hørte den. DT spiller den så klart teknisk perfekt, men vokalisten f**** den opp så jævlig![/quote']

Veit... Han har jo egentlig bra stemme, men på Master of Puppets høres det helt forferdlig ut. Lurer på om han gjør sånn med vilje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slayer - Postmortem

Gnome:

Uff' date=' angående DT's cover av Master Of Puppets. Jeg holdt på å spy når jeg hørte den. DT spiller den så klart teknisk perfekt, men vokalisten f**** den opp så jævlig![/quote']

Denne du mener ? Nå har jo Hetfield og LaBrie to helt forskjellige stemmer. Jeg foretrekker LaBrie 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slayer - Postmortem

Gnome:

Uff' date=' angående DT's cover av Master Of Puppets. Jeg holdt på å spy når jeg hørte den. DT spiller den så klart teknisk perfekt, men vokalisten f**** den opp så jævlig![/quote']

Denne du mener ? Nå har jo Hetfield og LaBrie to helt forskjellige stemmer. Jeg foretrekker LaBrie 8)

Foretrekker Hetfield!!!

:|

The Sex Pistols - God save the fucking queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg greier ikke å skjønne meg på dette med Labrie og alt det der. LaBrie er grunnen til at jeg ikke hører på DT! Mannen er jo så... klisjée...

Nettopp derfor han passer så perfekt inn i DT. Liker ikke vokalister som skal være så tøffe i tryne hele tida.

Blindside - Caught a Glimpse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.