Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva synes dere om forhandlerhjørnet


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

Hei.

På initiativ fra Jonarve har Backstage Musikk takket ja til å være første bruker av forhandlerhjørnet, en tjeneste der butikker betaler forumet for å få lov til å annonsere og forhåpentligvis komme i dialog med brukere på forumet. Nå som jeg har tenkt til å begynne å bruke det (under brukernavnet Backstage Musikk) lurer jeg på hva dere på forumet synes og hvilken retning dere vil at dette annonseforumet skal utvikle seg i?

Planen min er ihvertfall å annonsere konkrete og seriøse tilbud som faktisk er best i landet og på den måten hjelper det både butikken (som får salg) og forumet (som får penger) og forumbrukerne (som sparer penger). Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en god idé, som jeg har vært med på å gi input til. Det å drifte dette forumet er ikke gratis, og at forhandlere finner nye måter å treffe kunder på synes jeg er helt flott.

Forumet skal i utgangspunktet være et sted der man får råd om ting og tang, kanskje da basert på forskjellig erfaringsbakgrunn, en likefullt uten at den som gir rådene har noen økonomiske interresser i det man foreslår.

Nå må jeg bare kjapt nevne at jeg synes at de som ønsker å leve av å levere musikkutstyr som er her, gir gode råd, og de har vært flinke til å være litt "generelle". All ære til det. Når man kan drive med gitarutstyr på heltid, har man en helt annen erfaringsflate enn oss amatører som kun kan basere oss på det vi eier selv. Det er en styrke for forumet.

Tror dette blir veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bra ut!

litt OT, Kommer dere til å få en nettbutikk med full indeksering av varer?

Eller er det noe dere ikke har planer om?

Regner med at den er til meg?

Kort fortalt kommer vi ikke til å gjøre det nå, men vi skal utvide med en nettbutikk som er planlagt å ha alt. Kan ikke love at det blir i 2010 nettbutikken er oppe (for når vi gjør det vil vi gjøre det 100% sikkelig), men jeg kan fortelle såpass at vi har lagt en ganske optimistisk forretningsplan for de neste 5 årene og vi er i gang med utviklingen av nettbutikk også. :D

Frem til da blir jo svaret at vi kan skaffe ALT (med noen små unntak). :D

Vil du ha kneipbrød eller veganske pannekaker fikser vi til og med det også...

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.