Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva synes dere om forhandlerhjørnet


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

Ja jeg håper og det kommer flere her. En annen ting jeg synes er viktig fra backstage's side er at dere ikke prøver å utkonkurrere de andre forhandlere her, vintageguitar, powerguitar osv med dette "billigst i landet"-opplegget. Greit om dere kan det på forespørsel, men jeg for min del vil helst slippe å se "den spisen slår vi!" osv på andres forhandlerhjørner. Ikke at jwg i utgangspunktet tror det vil bli et problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper og det kommer flere her. En annen ting jeg synes er viktig fra backstage's side er at dere ikke prøver å utkonkurrere de andre forhandlere her, vintageguitar, powerguitar osv med dette "billigst i landet"-opplegget. Greit om dere kan det på forespørsel, men jeg for min del vil helst slippe å se "den spisen slår vi!" osv på andres forhandlerhjørner. Ikke at jwg i utgangspunktet tror det vil bli et problem :)

Ingen fare. Kommer aldri til å legge ut parallelannonser på varer, og kommer heller ikke til å gå enda lavere i pris på varer som andre har annonsert på forumet, selv på forespørsel (fordi det bare blir tull å ha vekslepenge-krig). Akkurat som jeg har gjort med Rocktrond de gangene det har vært snakk om folk som vil kjøpe Blackstar. Vi har matchet hverandres priser, men ikke hatt noen konkurranse utover det.

Alt ordner seg. De fleste i bransjen har heldigvis det som på fint kalles "folkeskikk". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare føye meg inn i rekken her. ^_^

Jeg syntes der er prima med aktive forhandlere her inne. Det skyldes flere faktorer.

For det første har man tilgang til å innhente meninger / synspunkter osv fra flere fagfolk, innenfor ett og samme forum. Dette gjør GN sterkere også som "faglig instans" om man kan bruke et slikt uttrykk. Spesielt er dette aktuelt for folk som skal kjøpe noe de selv ikke har kompetanse på.

For det andre, så vil jeg nok feste mer lit til et utsagn fra en profilert forumitt her, enn til en "hvilkensomhelst" forhandler jeg snubler over dørstokken til. Fallhøyden er for stor her inne for den enkelte forhandler til å avgi svar man ikke har kvalitetssikret, for å si det enkelt.

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.