Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KISS til Norge i 2010!


Hallstein

Anbefalte innlegg

Kiss til Trondheim - Trønder-Avisa

Kiss til Trondheim

Rockelegendene spiller på Lerkendal 8. juni.

Ny scene, ny setliste og nye kostymer er noe av rockelegendene kan by på når de gjester Trondheim i juni.

Når Kiss legger ut på Europa-turné i mai og juni neste år, inkluderer de to stoppesteder i Norge.

Trondheim får visitt av rockelegendene i Lerkendalparken tirsdag 8. juni, mens Kiss i Oslo blir å se og høre på Valhall Arena 14. juni.

Billettsalget starter førstkommende fredag, melder arrangør Live Nation.

Tar pause fra desember til mai

Turneen har fått navnet «Sonic Boom Over Europe: From The Beginning To The Boom».

Kiss har turnert på hjemmebane i Nord-Amerika i hele høst med sin «Kiss Alive/36 North American Tour». Etter siste dato der – som nå er satt til 15. desember – tar Kiss en pause helt til mai før turnéstart i Dublin 7. mai 2010.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...
Gjest KAARVAAG

Tenkte jeg skulle bumpe denne litt jeg :)

Hadde gjerne vært gøy å få vite hvilken folket skal på? :D

Selv skal jeg på den i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer Trondheimskonserten, men vet ennå ikke om jeg gidder å betale så mange kronene for å se gamle Chaim Witz og Hr Eisen stå og vrikke på pensjonistflesket :D Kiss var liksom litt over for meg når halve bandet forsvant, og pop'en ankom i de, ikke så fryktelig glade 80 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer Trondheimskonserten, men vet ennå ikke om jeg gidder å betale så mange kronene for å se gamle Chaim Witz og Hr Eisen stå og vrikke på pensjonistflesket :D Kiss var liksom litt over for meg når halve bandet forsvant, og pop'en ankom i de, ikke så fryktelig glade 80 åra.

Så gjennom Rock The Nation DVD'en en kveld, og det var vel egentlig da jeg bestemte for å la det være. Bra spilt, men det ga meg ikke mye. Eneste jeg føler litt på, er at man egentlig burde støtte opp når man har slike store arrangement i landsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som skal her er setlista fra Hamburg, og det vi kan forvente:

Modern Day Delilah

Cold Gin

Let Me Go, Rock 'N' Roll

Firehouse

Say Yeah

Deuce

Crazy Crazy Nights

Calling Dr. Love

Shock Me

I'm An Animal

100,000 Years

I Love It Loud

Love Gun

Black Diamond

Detroit Rock City

Beth (med Eric Singer på vocal, kan være en one time thing...)

Lick It Up

Shout It Out Loud

I Was Made For Lovin You

God Gave Rock And Roll To You II

Rock And Roll All Nite

Endret av Aphelion
Lagt til spoiler-tag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

For de som skal her er setlista fra Hamburg, og det vi kan forvente:

Modern Day Delilah

Cold Gin

osv osv

Den har jeg leita en stund etter!

Tror at selv om det ikker er de orginale medlemmene at det blir gøy uansett. :)

Men lurer litt på hvordan scenen er.. Har hørt at de skal bruke samme scene som de brukte under KISS Alive 35,som var den der med alle TV skjermene på.. Ser litt snål ut,men blir gøy å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer litt på hvordan scenen er.. Har hørt at de skal bruke samme scene som de brukte under KISS Alive 35,som var den der med alle TV skjermene på.. Ser litt snål ut,men blir gøy å se :)

Stemmer. Kjempestor widescreen med masse små tv-skjermer under, som på US turneen før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det er meg det gjelder, men du vet at det finnes folk som faktisk synes det er litt spennende å ikke ha kjennskap til setlista før konserten?

Hehe... joda... ;) Men de har brukt denne setlisten så og si på alle konsertene hittil, så det er ikke akkurat en verdensnyhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.