Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Morten Larsen (Backstage Musikk)


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bestilte en liten greie (pedal til Fenderforsterker) fra Morten (Backstage) som det tok lenger tid enn forventet med.

Da den ble sendt spurte jeg om betalingsdetaljer og fikk helt uoppfordret et veldig godt avslag i prisen. Profesjonelt og imøtekommende. Jeg vil sikkert kjøpe derfra igjen, selv om det i utgangspunktet skulle vise seg å være litt dyrere sammenlignet med eBay og utenlandske nettbutikker (noe det ikke ble i dette tilfellet).

Slik kundebehandling er det verdt å satse på. :)

Nå er planen å spare opp til en Roland RC-30 Loop Station, og så snart jeg har pengene vet jeg hvor jeg skal kjøpe den.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har vært innom Backstage to ganger og begge gangene har jeg blitt møtt av en blid Morten. I dag var det guttungen som handlet gitar, og jeg er imponert over hvor godt de tar imot kundene i den lille butikken der på Sandvika storsenter. Selv 11 åringer som skal kjøpe sin første gitar blir sett. Mens guttungen testet sin nye Epiphone LP jr inne på forsterkerrommet fikk jeg framvist Tayloravdelinga og jeg må ærlig innrømme at jeg fikk en anelse lyst på en ny aukustisk ;)

Digga forresten plekteret jeg fikk med meg, gjelder bare å spare til en gitar i samme treverk som plekteret :P

(Epi´s LP jr er en utrolig knall gitar, ihvertfall til den prisen. 700T Humbuckeren som står i er overraskende god og finish og sammensettningen like så)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at både du og poden er fornøyde Stian!

Husker selv hvordan det var å sette de klamme hendene mine på min første el-gitar (en Squier affinity som har overlevd 15 harde år og fortsatt spilles på av gitarelever). Det så ut på bildet du sendte som om sønnen din hadde det på samme måte, så vi får håpe han fortsetter med gitarspillinga.

Kos dere med gitaren, så får vi se om du snubler inn og faller for en ovangkol-kasse på sikt. Det får tiden vise. Takk for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg har en klage. sorry for sein post...

2 dager før en konsert hadde den hovedgitaren min gått til helvete og jeg trengte en ny gitar. Jeg dro først til backstage musik på jessheim og spurte om de hadde en Gibson Les Paul standard eller historic. Det hadde dere ikke på jessheim. og så skulle dere kontakte de på sandvika og fikk ikke kontakt... Jeg dro senere ned dit til sandvika fordi jeg måtte ha noe å spille på konserten. Der ordnet de en ordre der de skulle ringe meg tidlig på morgenen dagen etter med en gang de hadde fått tak i en LP til meg. De ringte aldri og det tvange meg til å måtte bestille fra sound1 med over dagen levering. gitaren kom vel tilsammen på 21 000 eller noe..... Der dere ikke klarte å følge opp min ordre klarte sound 1 det på over døgnet. dere skulle ringe meg men ringte meg ALDRI tilbakes....

En annen hendelse var da jeg skulle ha noe ekstra harware til den nye les paulen min.. Inkludert. pots, jack, Tuners, bridge, sal osv osv.. Dere skulle ringe meg innen tre dager ellernoe og ringte meg aldri. Det meste jeg har brukt av penger hos dere var en wha pedal fra dunlop, et par sett strenger, en haug med plektere... Min erfaring fra dere er at dere ikke duger til å komme med varer som dere har på lageret eller følge opp ordre, men at dere er ekstremt vennlige, og snille i butikk når man møter opp fysisk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Jag hade lust på en Baby Taylor så jag hörde av mig till Morten. Han kom med tips angående vilken (det finns två olika modeller) han tycker är "bäst" och varför. Vi blev eniga om modell och pris och han skrev att han skulle hålla av den till mig på Backstage på Strömmen Storsenter. När jag kom dit var det bara att hämta ut den. Kanonrespons och kanongitarr, kan VARMT rekommendera folk att handla med Morten :) .

Ps. Brandalarmet gick precis när jag skulle hämta gitarren (en halvtimme innan stängning) så alla måste utrymma senteret, minus 15 utan jackor ("de lämnar vi i bilen, vi behöver ju inte de inne på senteret", smaaart). Som tur var hann senteret öppna igen innan stägning, men det var på håret och vi frös inte ihjäl, puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg har en klage. sorry for sein post...

2 dager før en konsert hadde den hovedgitaren min gått til helvete og jeg trengte en ny gitar. Jeg dro først til backstage musik på jessheim og spurte om de hadde en Gibson Les Paul standard eller historic. Det hadde dere ikke på jessheim. og så skulle dere kontakte de på sandvika og fikk ikke kontakt... Jeg dro senere ned dit til sandvika fordi jeg måtte ha noe å spille på konserten. Der ordnet de en ordre der de skulle ringe meg tidlig på morgenen dagen etter med en gang de hadde fått tak i en LP til meg. De ringte aldri og det tvange meg til å måtte bestille fra sound1 med over dagen levering. gitaren kom vel tilsammen på 21 000 eller noe..... Der dere ikke klarte å følge opp min ordre klarte sound 1 det på over døgnet. dere skulle ringe meg men ringte meg ALDRI tilbakes....

En annen hendelse var da jeg skulle ha noe ekstra harware til den nye les paulen min.. Inkludert. pots, jack, Tuners, bridge, sal osv osv.. Dere skulle ringe meg innen tre dager ellernoe og ringte meg aldri. Det meste jeg har brukt av penger hos dere var en wha pedal fra dunlop, et par sett strenger, en haug med plektere... Min erfaring fra dere er at dere ikke duger til å komme med varer som dere har på lageret eller følge opp ordre, men at dere er ekstremt vennlige, og snille i butikk når man møter opp fysisk.....

Tenkte siden jeg ikke har svart i denne tråden kan jeg nevne at kunden har fått tilbakemelding og tilbud om gratis setup og justering på Les Paulen sin resten av livet som kompensasjon... Lønner seg å klage hvis man ikke er 100% fornøyd. Vi vil jo ha fornøyde kunder! :)

Jag hade lust på en Baby Taylor så jag hörde av mig till Morten. Han kom med tips angående vilken (det finns två olika modeller) han tycker är "bäst" och varför. Vi blev eniga om modell och pris och han skrev att han skulle hålla av den till mig på Backstage på Strömmen Storsenter. När jag kom dit var det bara att hämta ut den. Kanonrespons och kanongitarr, kan VARMT rekommendera folk att handla med Morten :) .

Hyggelig å høre. :-) Takk for handelen

Kjøpte Akai Mini MPK (USB midi kontroller) i Sandvika. Trivelig og effektiv service. God pris også. Matcher 4sound lett, selv om det er en mye større kjede.

Godt du var fornøyd og at prisen passet deg bra. På de aller fleste produkter fra Akai, Fender, Gibson, Martin, Taylor, Vox, Marshall etc ligger vi på nivå med de rimeligste i landet. Og gjør vi ikke det så skal vi klare å matche dem... :-)

Jeg opprettet en post i forrige uke angående tremolofjører.

Morten svarte raskt, og sa at han hadde to liggende som han var villig til å gi bort. Han spurte om adresse - jeg sendte PM, og fjørene lå i postkassa noen dager senere.

Kudos til Morten :)

Bare hyggelig! Da er det bare å spille i vei. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hallo!

Har akkurat handla en Gibson Midtown Standard P90 hos Backstage, hvor Morten håndterte besvarelse og oppfølging.

Jeg må si at jeg er nesegrus beundret over måten jeg ble møtt på; min første henvendelse skjedde midt i påsken, og jeg forventet overhodet ikke noe svar før etter påskehøytiden. Men der tok jeg feil - det gikk bare noen timer før svar forelå pr epost fra Morten.

Etter litt mailkorrespondanse frem og tilbake var jeg sikker på at jeg skulle handle, og Morten sørget for å reservere gitaren til normal arbeidsdag og vi kunne fikse betalingsdetaljer. Veldig proff og god oppfølging fra Morten sin side, må jeg si - alt jeg spurte om ble besvart innen kort tid!

Da gitaren ankom gjorde jeg mine justeringer på den, og oppdaget samtidig en liten ding i gitarkroppen. Meldte det til Morten, som straks tilbydde kompensasjon, selv om skaden er typisk slik som kommer etter litt bruk uansett.

Alt i alt en særdeles hyggelig handleopplevelse hos Backstage og Morten, jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefale dem på det aller sterkeste - proffe på kundeoppfølging og utrolig kompetente faglig med svar og meninger om alt jeg spurte om.

+++++ i sum :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Handlet alhambra gitar for ett par år siden på sandvika, strålende fornøyd med det og nå i disse dager holder jeg på å flytte til strømmen og for å dekke gitar fetish'en min måtte jeg undersøke status på sjapper. Hvem fant jeg der jo det var Morten (igjen), var og er strålende fornøyd. Eneste er at lommeboka kommer til å blø. Bra service og takk for det, keep smiling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har aldri handla store greiene på Backstage, men hver eneste gang jeg er dere for jeg alltid knall service. Uansett om du er liten eller stor, eller skal handle gitar eller blokkfløyte, blir du alltid sett. Har aldri opplevd bedre service enn på Backstage i Sandvika. Jobbet også der i min arbeidsuke for litt over et år siden. Der fikk jeg straks beskjed om hvordan jeg skulle være med kunder. En av de tingene jeg la mest merke til var at de alltid sa hei til hver eneste kunde som kom inn. Det var altså en helt annen opplevelse enn på f.eks. 4sound hvor du må sloss med betjeningen for å få hjelp. Var for så vidt en veldig hyggelig og morsom arbeidsuke, og håper jeg får jobbe der en annen gang også! :) Backstage anbefales på det aller sterkeste!

I tillegg til upåklagelig kundeservice, gir Backstage også 15% rabatt på alt av rekvisita og tilbehør og også veldig gode priser på instrumenter til alle musikkelever på musikkskolen i Bærum. Backstage er herlig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sendte en mail til Morten en onsdagskveld kl 23 01.

Spurte han om de kom til å få inn POD HD 500x, hva den evt ville koset og om han hadde hørt noe om når.

Dagen etter kl. 10 omlag fikk jeg svar om at de kom til å ta de inn, at de hadde samme pris som HD500 og at de skulle få ned første sending. Han viste ikke når.

Han spurte også om han skulle holde av en til meg, noe jeg aldrig rakk å tenke igjennom og svare på før han ringte ca 4 dager senere og sa de hadde fått en i hver butikk.

FANTASTISK service og trivelige karer. Reiste til Sandvika og hentet en POD før de fikk pakket den opp.

Kan anbefale Backstage på det varmeste, og skulle ønske alle forretninger hadde samme innstilling og vennlighet overfor sine kunder.

Skal definitivt handle mer på Backstage, dette var ikke første gang og det blir definitivt ikke siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.