Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Morten Larsen (Backstage Musikk)


Anbefalte innlegg

Begynner å bli en liten horde her inne som enten har handlet av meg privat eller av Backstage Musikk. Noen som har tilbakemeldinger på hva som har vært bra og hva jeg/vi evt kan gjøre bedre? Har enda ikke fått en eneste klage-mail, men kanskje det er lavere terskel her for å si noe? :)

Håper jo egentlig det bare er happy campers, men man vet jo aldri. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig grei handel. Litt småskeptisk etter et par PM'er og SMS'er uten svar, men det hadde sin naturlige forklaring og var nok en følge av min egen noia. ;)

Har ikke handlet med Backstage offisielt, men Morten får i alle fall tommelen opp fra meg! Service-innstilt og hyggelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke kjøpt noe av Morten eller Backstage, men var innom Backstage en kveld og prøvde litt gitarer, og den servicen jeg fikk der har jeg faktisk helt seriøst ikke opplevd maken til utenom en lørdag på Tre45 i Trondheim. Morten ordnet opp og lot meg prøve alt jeg ville uten å blunke.

Måtte dog slå til på en god gitardeal jeg fikk hos en lokal sjappe, så ble ikke noen handel, men med den servicen skal jeg handle ett eller annet der en gang økonomien tillater det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Kjøpte en Taylor SolidBody og bestilte endel småting fra Taylor av Morten. Veldig god kommunikasjon via mail. Varene kom i løpet av to virkedager. Hyggelige ansatte i butikken og super service. Dette er favorittbutikken min nå. Har handlet hos mange, men på Backstage er de proffesjonelle og kunnskapsrike. Kunden i fokus (eller noe sånt) :) . Kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Har ikke kjøpt noe av Morten eller Backstage, men var innom Backstage en kveld og prøvde litt gitarer, og den servicen jeg fikk der har jeg faktisk helt seriøst ikke opplevd maken til utenom en lørdag på Tre45 i Trondheim. Morten ordnet opp og lot meg prøve alt jeg ville uten å blunke.

Måtte dog slå til på en god gitardeal jeg fikk hos en lokal sjappe, så ble ikke noen handel, men med den servicen skal jeg handle ett eller annet der en gang økonomien tillater det :)

Og der, omsider, fikk jeg kjøpt en gitar av Morten på Backstage. Gikk også bananas på prøvefronten av kassegitarer. Mye kunnskap og fantastisk service, både Morten og de andre som jobber der. Knallfornøyd igjen. Om ting går som jeg vil så er det vel fare for at jeg kan komme til å legge igjen en del tusenlapper til hos Morten i løpet av ikke altfor lang fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der, omsider, fikk jeg kjøpt en gitar av Morten på Backstage. Gikk også bananas på prøvefronten av kassegitarer. Mye kunnskap og fantastisk service, både Morten og de andre som jobber der. Knallfornøyd igjen. Om ting går som jeg vil så er det vel fare for at jeg kan komme til å legge igjen en del tusenlapper til hos Morten i løpet av ikke altfor lang fremtid :)

Så hyggelig at du er happy! :) Ingenting som er bedre enn det. Som sagt får du bare stikke innom og få den justert gratis hvis du tar turen for å prøve mer kassegitar ved en senere anledning. Var knall å høre innspillene dine på de forskjellige modellene også, alltid fint å kunne diskutere dem med andre gitarister som har litt peiling på hva de driver med.

Og det gjelder også alle dere andre som har skrevet positive ting. Det settes stor pris på! Vi jobber hardt for å få fornøyde kunder, og er veldig takknemlige for feedback!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Og der har vi brukt enda litt mer penger hos Backstage ja. Kjøpte en Taylor 214e jeg også, og kommunikasjonen med Morten i forkant, og servicen fra Armin i butikken var som vanlig upåklagelig. Vel verdt å kjøre en time for å handle i Sandvika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

+1 ! Kjempeservice !

Har hatt litt uflaks med noen produkter jag handlet på Backstage Musikk og/men det har blitt hantert så "smooth" at jag nesten får litt dårlig samvittighet !

Eneste minuset må vel vare lokasjon ... Mitt i Sandvika Storsenter blandt sko-/mote-/"lifestyle"-/og andre uinterresante butikker og bråkete barnefamilier og ant ... :-) he he ....

'Two thumbs up' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.