Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Venke Knutson?


vwh

Anbefalte innlegg

Sorry for "bumping" av gammel post :lol:

Jeg kommer til å følge med hva hun gjør i fremtiden.

Har ikke hørt noe annet en "Kiss" og hm en annen litt mer heftig låt, var ikke helt begeistret i begynnelsen men etter å ha sett henne på TV i

"Sommeråpent" og nå senest på "Søndagstabloid" hvor hun sang

"Kiss" live så må jeg si hun har en veldig pen og behagelig stemme :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært en ganske allright bertelåt som har surret på radioen i sommer. Vet ikke hvem som har den, men den har det refrenget "Frankly I'm tired, tired of you". Kul låt egentlig.

Har hørt masse på Sondre Lerche-skiva i det siste, og den er utrolig bra. Kjøp den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Angående Venke Knutson. Broren min og en gjeng med kamerater traff henne på et hotell i Åndalsnes. Dette var da i anledning Raumarock. Broren min fikk faktisk mobilnummeret hennes. Senere i teltet, stjal en kamerat av broren min mobilen hans, og ringte venke.

- Hallo!

- Hallo, ja. E det ho Venke?

- Ja, det e meg ja!

- I synes du spælla litt mykje på sex...

Fyren hang opp.

Dagen etterpå ringte Venke broren min under et alias. Hun claimet at hun kom fra Nord-Norge. Hun var dårlig til å snakke nordlans-dialekt. Venke truet med å anmelde broren min hvis han ringte henne mer igjen. :lol:

Broren min slettet nummeret øyeblikkelig! :D

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir litt lite nytt og litt kjedelig.

Det blir for medium liksom....

Javel. Hvis du absolutt skal dra den linja der, så parerer jeg elegant med at i så tilfelle så er det jo ikke NOE som er nytt, fordi alt har på en eller annen måte blitt gjort før.

Cluet her er X-factor. Venke Knutsson har X-factor. Det er derfor hun får gi ut plate, og vi vanlige sopper ikke får det. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.