Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Venke Knutson?


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vel bare hørt låta Scared, og det var en usedvanlig tam og kjedelig poplåt, synes jeg!

Hører derimot på den nye Sondre Lerche skiva nå, og den er tøff. Eller, morsom er kanskje et bedre ord. For den er nettopp det. Musikalsk morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Two Way Monologue" er bra den ja.. Spesielt tittellåta syns jeg fenger bra.

Syns "Scared" var en fin poplåt, men smaken er som baken..

Det er uansett deilig å se at norsk populærmusikk har kommet opp på et brukbart nivå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Har nå kjøpt den nye Maria Mena skiva, og den skuffer meg litt... De to singlene er jo rett og slett veldig bra poplåter. Men resten blir litt for dårlig. Liker heller ikke helt det veeeeldig kommerse rockesoundet. Litt numetallyd over det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singelen "Scared" er veldig bra synes jeg... Og fjorårets "sommerlåt" "Panic" likte jeg også. Har dessverre ikke hørt plata ennå.

Hun har en del bra låter, og er en ganske bra artist, som Integrum sier, det er bra at vi har fått et brukbart nivå i norge, med folk som Venke Knutson og Sondre Lerche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel bare hørt låta Scared, og det var en usedvanlig tam og kjedelig poplåt, synes jeg!

Hører derimot på den nye Sondre Lerche skiva nå, og den er tøff. Eller, morsom er kanskje et bedre ord. For den er nettopp det. Musikalsk morsom.

Sondre Lerche skiva har jeg såvidt hørt litt på, og liker det jeg hører...

Sondre er også en brukbar gitarist, og skriver låtene selv.

Han kommer hit hvor jeg bor i sommer for å ha konsert, og jeg regner med at jeg skal få den med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Venke barneskolelærer? steike..hun må være den fineste læreren i norges land :lol:

Hun er barneskolelærer ja... Og hun er veldig fin, den fineste læreren i norge! Neida, det vet man jo aldri :D Finere enn vår lærer hvertfall... Det er en mann, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører derimot på den nye Sondre Lerche skiva nå, og den er tøff. Eller, morsom er kanskje et bedre ord.

jeg syns ikke sondre lerche er noen god musiker, fengende låter kanskje, men han er blitt litt oppskrytt...noe av det samme som lene marlin ble når siste plata hennes kom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.