Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

World Painted Blood


Sortulv

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nå ble jeg nesten flau over å ha være Slayer fan. Jeg har hatt platen liggende en stund uten å høre på den. Satt den på i dag, men fy faen, jeg skulle latt den ligge.

ELENDIG produksjon, gitarene er jo nesten ikke hørbare i visse situasjoner, men soloene er jo drithøye. Nei huff, dette var elendig.

Ikke er låtskrivingen helt tipp topp heller.

De kan heller bare turnere å drite i å gi ut mer album, hvis det er mer av dette de har tenkt å gi ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke likt noe etter Seasons, men denne skiva kniver om å være årets plate hos meg (er vel bare ABSU som er utfordrer). En helt GENIAL produksjon, elsker gitarlyden, trommelyden, ALT (de som ikke hører gitarene må ha noen ubeskrivelig elendige anlegg?? Her trøkker det som faen). Etter å ha spilt platen rundt 25-30 ganger, så har alle låtene òg falt på plass. Nei, dette var gledelig, hadde nærmest begynt å avskrive Slayer etter to-tre smådølle skiver, men denne ranker jeg glatt som fjerde best i diskografien. Favorittspor; 1,3,4,7,8 & 9. Jeg er fan igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de knuser de fleste andre som liveband, syns jeg det er greit at de holder på. Ny skive betyr ny turné, og jeg håper vi slipper Spektrum denne gangen :)

Vel, sist Slayer var i Spektrum var det jo enormt bra.

På norsk jord er det vel muligens den beste konserten jeg har sett. Knalltight Slayer, og enormt bra lyd. Og det siste er vel

mer et unntak for Spektrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydlighvis mange som ikke liker gitarlyden no særlig. Er det lov å spørre hva slags gitarlyd dere mener Slayer burde ha? Gjerne med et youtube eksempel så jeg kan høre.

Gitarlyden på Reign in Blood syns jeg er jævla barsk. Og faktisk på Undisputed Attitude! På nyskiva høres det ut som om de har lånt ampene til AC/DC. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.