Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

World Painted Blood


Sortulv

Anbefalte innlegg

Dette er altså tittelen på Slayers nye plate som er like om hjørnet.

Om vi skal tro Slayers nettside, er release-datoen 2 november i år, og omslagskunsten er allerede offisiell:

slayer2.jpg

Tenkte at dette kunne være tråden for all diskusjon relatert til dette albumet, siden ingen har startet en slik tråd fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig dårlig lyd, minner meg om death magnetic ( samme produsenten/lydmannen, husker ikke navnet men ikke Rubin). Virker ikke som låtene er mye å skryte av heller etter de 4 jeg har hørt dessverre. Håper virkelig denne plata er bedre enn jeg tror den kommer til å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på noen av de nye låtene som er lagt ut på Myspace-sida deres nå.

Søren, jeg er ikke begeistret! Gitarlyden er håpløst dårlig, og jeg håper virkelig at dette ikke er ferdig mikset? Lyder litt garasjeaktig.

Ellers, er låtene slappe, og lyder som ting jeg har hørt før. Og er det andre enn meg som syns at vokalen til Araya begynner å bli ganske udugelig nå?

Nei, denne plata er jeg negativ til. Kanskje jeg kommer til å like den bedre når jeg hører alt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere søker Metallica death magnetic guitar hero, så får dere høre mye renere versjoner. Guitar Hero fikk nemlig masteren FØR plata ble ferdig. Så det du hører på guitar hero-versjonene er mye bedre!

Jeg synes også vrengen på Death Magnetic var dødsfet (som på nesten samtlige Metallica-plater).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.